Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

FOTO: Novi malček z dediščino prvega twinga in petice


B. B.
14. 2. 2014, 08.45
Posodobljeno
05. 03. 2014 · 09:42
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

00061940.jpg
Arhiv Dolenjskega lista
00061941.jpg
Arhiv Dolenjskega lista
Foto: Renault
00061956.jpg
Arhiv Dolenjskega lista
Foto: Renault
00061961.jpg
Arhiv Dolenjskega lista
Foto: Renault
00061963_novi_twingo.jpg
Arhiv Dolenjskega lista
Foto: Renault

Dobrih 14 dni pred uradno predstavitvijo, ki bo 4. marca na avtomobilskem salonu v Ženevi, je Renault predstavil prve fotografije novega twinga, ki bo s proizvodnih trakov novomeškega Revoza množično zapeljal v drugi polovici letošnjega leta.

Kot so sporočili iz Renaulta, so oblikovalci svoj navdih črpali iz dediščine prvega twinga in renaulta 5.

Skupaj z Daimlerjem

Novi twingo je začel nastajati leta 2008, Renaultov cilj pa je bil zajeti inovativen duh, ki je bil značilen za leta 1992 predstavljeni prvi twingo. Želeli so ustvariti majhen mestni avtomobil, ki bo znotraj nadvse prostoren, v vožnji okreten, vendar na zunaj bolj kompakten. Na podlagi tega se je porodila zamisel za uporabo zasnove z zadaj nameščenim motorjem.

V tem kontekstu se je pot Renaulta križala s nameni Daimlerja, ki je istočasno pripravljal razvoj prihodnjih modelov smart z dvema in štirimi sedeži. Po številnih sestankih so leta 2010 sklenili sporazum o strateškem sodelovanju obeh podjetij, ki je pomenil tudi zeleno luč za projekt skupnega razvoja novega twinga in novih smartov za dve in štiri osebe.

Motor zadaj za okretnost in prostornost

Namestitev motorja v zadek pri majhnem mestnem avtomobilu prinaša pomembne prednosti, poudarjajo v Renaultu, saj sprosti prostor okrog prednje preme in tako omogoči znatno boljši obračalni krog. Novi twingo naj bi to dokazoval s presenetljivo okretnostjo, lahkotno parkiranje v gneči pa naj bi bila ena njegovih večjih odlik. .

Zasnova z motorjem zadaj sprošča tudi prostor za potnike. Zahvaljujoč majhnemu motorju in skrajno v vogale potisnjenim kolesom ima novi Renaultov malček medosno razdaljo in notranjo prostornost na ravni avtomobila višjega segmenta.

Barvita osebnost

V duhu oblikovalskih študij Twin’Z in Twin’Run, ki ju je Renault predstavil leta 2013, ima tudi novi twingo izrazit značaj. Enako kot njegov prednik se pojavlja v štirih živahnih "pop" barvah karoserije (svetlo modri, beli, rumeni in rdeči), kar je, kot poudarjajo v Renaultu, nezgrešljiv znak povratka izvirnega duha twinga.

Nekateri drugi oblikovni elementi so povzeti neposredno od modela renault 5. Na primer poudarjena ramenska linija in nagib zadnjega stekla, ki spominjajo na slavni R5 turbo, ki je imel zadaj nameščen motor in je pustil globok pečat na svojem obdobju avtomobilizma.

Prednji del z vpadljivim hišnim rombom na črni podlagi povzema značilne poteze nove oblikovne značilnosti znamke Renault. Izraz novega twinga poudarjata velika žarometa, nad katerima sta smernika, in okrogli dnevni luči s svetilnimi diodami, ki sta kombinacija sodobne tehnologije in odseva preteklih modelov. S temi oblikovnimi elementi so želeli twingu vnesti vesel in hkrati čvrst značaj, prepoznaven svetlobni podpis pa poudarja osebnost iskrivega mestnega avtomobila.

Novi mestni avtomobil ima prvič v zgodovini modela karoserijo s petimi vrati, novi twingo pa povzema tudi nekaj ključnih elementov uspeha novega clia - skrite ročice zadnjih vrat dopuščajo gladko tekoče linije, v Renaultu pa stavijo tudi na na prilagajanje osebnim željam in okusom s kombiniranjem barv karoserije in okrasnih dodatkov. Npr. ohišij zunanjih ogledal, bočnih zaščitnih letev in nalepk. Ponudba štirih karoserijskih barv in raznih dodatkov pomeni, da si novi twingo lahko nadene več obrazov: bolj mestnega ali športnega, bolj možatega ali ženstvenega.

Notranjost še skrivajo

Notranjost bo javno razkrita 4. marca na mednarodni avtomobilski razstavi v Ženevi. V Renaultu pa napovedujejo, da so oblikovalci tudi pri snovanju notranjosti navdih poiskali v dediščini modela, s ciljem ustvariti barvit, vesel, domiseln in nadvse praktičen prostor za potnike.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.