Adria Mobil bo za petino presegla načrte


V družbi Adria Mobil so letos obvladovali vplive finančne krize in nestabilnega gospodarskega okolja, vlagali so v izobraževanje ter razvoj, uspešno standardizirali produktni program, nadgradili ponudbo in predstavili pet novih, na njihovih glavnih trgih dobro sprejetih izdelkov. Načrtovani obseg prodaje bodo presegli za petino.
Kot je povedal Damir Dominič iz Adriine službe za stike z javnostjo, je na podlagi takšnih izidov ocena poslovnega leta pozitivna, vendar pa se v tej novomeški družbi zavedajo, da bo zaradi nestabilnega gospodarskega okolja ohranjanje takšne poslovne smernice zahtevna naloga.
Po njegovih besedah je kljub drugačnim napovedim prodaja v evropski panogi karavaninga ostala na lanski ravni, kar pomeni približno 150.000 novo registriranih počitniških prikolic in avtodomov.
Stabilnost prodaje v panogi zagotavlja predvsem dejstvo, tako Dominič, da življenjski slog, kot ga ponuja karavaning, ustreza pričakovanjem, željam in vrednotam njihovih kupcev, zaradi česar je verjetnost nihanja obsega prodaje v panogi nižja, kot bi bila sicer.
V Adrii Mobil bodo tudi v prihodnje težili k dvigu tržnega deleža njihove blagovne znamke na evropskem trgu, nadaljevali bodo z vlaganji v partnerstvo z distribucijsko mrežo, razvijali nove izdelke in dosledno sledili obvladovanju kakovosti vseh procesov, je nadaljeval.
Glede izpada pri dobavi notranje opreme za njihove izdelke, ki ga je povzročil zlom mokronoškega pohištvenega podjetja Tom, je Dominič povedal, da so izdelavo omenjene opreme prenesli na druge dobavitelje ter s tem zagotovili nemoteno oskrbo proizvodnje in trga.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se