Srebrni effie za Revozov twingo

##IMAGE-2216233##
S srebrnimi nagradami za komunikacijsko učinkovitost effie 2008 je žirija nagradila komunikacijske akcije Renaulta Nissana Slovenija, Droga Kolinske in Fructala, poročajo današnje Finance.
Droga si je priznanje prislužila z oglaševalsko akcijo za pikantno Argeto s tuno, Fructal za napitek Smoothie, Renault pa za Twingo II.
Za kampanjo Twingo II ljubi, ki promovira twinga z Revozovih tekočih trakov, je žirija zapisala, da si je podjetje z lansiranjem twinga II zastavilo ambiciozne cilje v kategoriji, za katero so značilni veliko število konkurentov in veliki vložki v oglaševanje. V svoji komunikacijski kampanji so spretno združili humor ter nacionalni ponos, med drugim ugotavlja žirija.
In kakšni so bili dosežki akcije Renaulta Nissana Slovenije? Finance med drugim povzemajo, da je v razredu mini avtomobilov twingo v letu 2007 dosegel za 15,2 odstotka večji tržni delež, kot so načrtovali. Znamka pa je postala druga najbolj prepoznavna znamka v razredu majhnih vozil.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se