© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Srebrni effie za Revozov twingo


lokalno
4. 2. 2009, 00.00
Posodobljeno
08:58
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

twingo_slovenija.jpg

##IMAGE-2216233##

S srebrnimi nagradami za komunikacijsko učinkovitost effie 2008 je žirija nagradila komunikacijske akcije Renaulta Nissana Slovenija, Droga Kolinske in Fructala, poročajo današnje Finance.

Droga si je priznanje prislužila z oglaševalsko akcijo za pikantno Argeto s tuno, Fructal za napitek Smoothie, Renault pa za Twingo II.

Za kampanjo Twingo II ljubi, ki promovira twinga z Revozovih tekočih trakov, je žirija zapisala, da si je podjetje z lansiranjem twinga II zastavilo ambiciozne cilje v kategoriji, za katero so značilni veliko število konkurentov in veliki vložki v oglaševanje. V svoji komunikacijski kampanji so spretno združili humor ter nacionalni ponos, med drugim ugotavlja žirija.

In kakšni so bili dosežki akcije Renaulta Nissana Slovenije? Finance med drugim povzemajo, da je v razredu mini avtomobilov twingo v letu 2007 dosegel za 15,2 odstotka večji tržni delež, kot so načrtovali. Znamka pa je postala druga najbolj prepoznavna znamka v razredu majhnih vozil.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.