© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Srebrni effie za Revozov twingo


dolenjski-list
4. 2. 2009, 00.00
Posodobljeno
08:58
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

twingo_slovenija.jpg

##IMAGE-2216233##

S srebrnimi nagradami za komunikacijsko učinkovitost effie 2008 je žirija nagradila komunikacijske akcije Renaulta Nissana Slovenija, Droga Kolinske in Fructala, poročajo današnje Finance.

Droga si je priznanje prislužila z oglaševalsko akcijo za pikantno Argeto s tuno, Fructal za napitek Smoothie, Renault pa za Twingo II.

Za kampanjo Twingo II ljubi, ki promovira twinga z Revozovih tekočih trakov, je žirija zapisala, da si je podjetje z lansiranjem twinga II zastavilo ambiciozne cilje v kategoriji, za katero so značilni veliko število konkurentov in veliki vložki v oglaševanje. V svoji komunikacijski kampanji so spretno združili humor ter nacionalni ponos, med drugim ugotavlja žirija.

Preberite še

In kakšni so bili dosežki akcije Renaulta Nissana Slovenije? Finance med drugim povzemajo, da je v razredu mini avtomobilov twingo v letu 2007 dosegel za 15,2 odstotka večji tržni delež, kot so načrtovali. Znamka pa je postala druga najbolj prepoznavna znamka v razredu majhnih vozil.

E-novice · Novice

Prijavite se na e-novice in ostanite na tekočem z najpomembnejšimi dogodki doma in po svetu.

Hvala!

Vaša prijava je bila sprejeta.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.