Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Čas branja 1 min.

Vedno več Slovencev na internetu


STA/mv
25. 1. 2014, 13.00
Posodobljeno
09. 08. 2017 · 09:53
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Število slovenskih spletnih uporabnikov se je od decembra leta 2010 do decembra lani povečalo z 1,19 milijona na 1,46 milijona, kažejo najnovejši podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS).

DSC_1383.JPG
Obiskovalci, ki na spletno stran medija pridejo neposredno z uporabo spletnega naslova ali zaznamka, porabijo približno trikrat več časa kot tisti, ki so na spletno stran prišli prek iskalnika ali dru

Gre za spletne uporabnike v starosti od 10 do 75 let, ki so vsaj enkrat mesečno obiskali katerokoli spletno stran, ki sodeluje v raziskavi MOSS, so sporočili iz Slovenske oglaševalske zbornice. Decembra lani je delež slovenskih spletnih uporabnikov, ki uporabljajo splet večkrat dnevno, znašal že 57,06 odstotka. Med spletnimi uporabniki, ki so decembra lani splet uporabljali večkrat dnevno, pa je največ uporabnikov iz starostne skupine od 30 do 45 let. Poleg podatkov o dosegu v MOSS vključenih spletnih strani se v okviru tehnične meritve zbirajo tudi sistemski podatki o spletnih brskalnikih, operacijskih sistemih, mobilnih napravah, ločljivosti zaslona itd.

Največ Slovencev uporablja Windows 7

Po zadnjih podatkih največji delež slovenskih spletnih uporabnikov uporablja operacijski sistem Windows 7 (54,89 odstotka). Uporabniki so za mobilni dostop do spletnih strani decembra največkrat uporabljali Samsungove (v 37,60 odstotka primerov) in Applove (v 36,32 odstotka primerov) mobilne naprave, medtem ko so bile mobilne naprave Sony uporabljene v 5,60 odstotka primerov. MOSS meri mesečni doseg, ki je izmerjen s tehničnim merjenjem in korigiran s podatkom o velikosti slovenske spletne populacije, pridobljenim s telefonsko anketo. V izmerjen slovenski doseg pa ni vključen promet iz tujine, saj podatek o ocenjenem dodatnem dosegu iz tujine ni korigiran s podatki telefonske ankete. Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, v obdobju 2013/2015 jo izvaja družba Gemius Adria iz Ljubljane.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.