Podružnica mora delovati kot regijska banka

##IMAGE-3311475##
“Banke imamo danes zelo podobne produkte, zato je naša prednost lahko predvsem v visoko strokovnih in usposobljenih ljudeh, v tradiciji in velikem številu poslovalnic, pa tudi v univerzalnosti, s katero lahko stranka v vsaki enoti dobi vse storitve, ter v različnih strategijah za različne tipe strank,” našteje mag. Alenka Janžekovič Kavšek, nova direktorica NLB, Podružnice Dolenjska in Bela krajina. Delo prejšnje direktorice Marine Jazbec je prevzela s 1. septembrom letos, sicer pa je v NLB zaposlena že 10 let in je do nedavnega vodila poslovalnico NLB v Črnomlju.
Kot pravi, so občani še vedno zanimivi za banko. “Navsezadnje so povezani s pravnimi osebami. Seniorji so naše najboljše stranke, mladi naše bodoče stranke. NLB je že zgodaj ugotovila, da njen cilj ni le podjetniško poslovanje. Strankam se ves čas prilagajamo z elektronsko banko, varčevalnimi produkti, z različnim potrebam prilagojenim kreditiranjem ter z izjemno razvito mrežo bankomatov, ki jih v nekaterih odmaknjenih območjih ohranjamo, čeprav ne dosegajo praga rentabilnosti.”
Podružnica Dolenjska in Bela krajina ima 19 poslovalnic za občane in dve za gospodarske družbe (samostojne podjetnike, mala in srednja podjetja), medtem ko za velike družbe pri NLB skrbi poseben regijski center. Po območju je največja regijska podružnica v sistemu NLB, med večjimi pa je tudi po zaposlenih, številu poslovalnic in po potencialih. Zaposlene v bančni podružnici, ki jih je skupaj okrog 150, so morali v minulih desetih letih usposobiti v svetovalce in poznavalce zahtevne bančne ponudbe, saj je danes klasičnega dela za bančnim okencem malo, izredno pa povečujejo kartično poslovanje. Z izobraževanjem so ohranili število poslovalnic in zaposlenih.
V podružnici so v obdobju, ko strokovnjaki napovedujejo krizo, zaznali več povpraševanja po depozitih in različnih oblikah varčevanja. Povpraševanje po posojilih za avtomobile se je zmanjševalo že zadnji dve leti, kot pravi Janžekovič- Kavškova, pa se pri stanovanjskih posojilih že pozna umiritev nepremičninskega trga: “Povpraševanje je še, a so stranke bolj previdne in se dalj časa odločajo - povprašujejo o ugodnostih in se šele potem odločijo za posel.”
“Stalno izobraževanje zaposlenih, predvsem o široki paleti finančnih storitev, je za zaposlene kar zahtevno, a brez tega ne gre, saj so tudi stranke danes zelo zahtevne in hočejo takoj točne odgovore,” pravi direktorica. Dodaja, da imajo v podružnici zelo pozitivne izkušnje tudi s starejšimi delavci, ki so se izobraževali, so zanesljivi in predani.
Podružnica Dolenjska in Bela krajina z donatorstvi in sponzorstvi spodbuja tiste aktivnosti, ki so pomembne za njihove stranke, saj je zadnja leta tudi NLB prepoznala pomembnost regionalnega pristopa, po katerem podružnica deluje kot regijska banka.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se