Imate tudi vi težave s kuponi spletnih ponudnikov?
Potrošnica je pri spletnem ponudniku kupila kupon za 3 prenočitve z zajtrkom v hotelu v tujini. Kupon je veljaven 3 leta, že 2 leti pa se je trudila rezervirati termin v novoletnem času. Ponudnik pa ji v tem času ni omogočil izrabe kupona, zato je zahtevala vračilo kupnine, a je ponudnik ni želel vrniti, saj je dejal, da lahko kupon še izkoristi v katerem drugem obdobju.

Kaj storiti? Bistveno je, kakšna je bila vsebina oglasnega sporočila. Ker niti na kuponu niti na vavčerju ni pisalo, da kupona ni mogoče uporabiti za novo leto, je podjetje prijavila tržnemu inšpektoratu zaradi zavajajočega oglaševanja in vendarle dobila povrnjeno kupnino.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se