© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Dvojno slavje novomeškega Mediodroma na Diggitu


dolenjski-list
M. Ž.
17. 6. 2016, 09.40
Posodobljeno
03. 07. 2016 · 09:17
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

img_0429.jpg
Mediodrom
img_0447.jpg
Mediodrom
Foto: Mediodrom

Da se novomeška agencija Mediodrom v digitalnem svetu počuti povsem domače, so znova potrdili na konferenci o digitalnem komuniciranju DIGGIT v Ljubljani. Slavili so v dveh kategorijah za dva različna naročnika. »Skupaj s partnerjem Renault Nissan Slovenija smo nagrajena dela do sedaj že nekajkrat prejeli, prvič pa so prispevali k nagradi naročnika in prijavitelja Lidl Slovenija in to že v prvem letu sodelovanja,« so sporočili iz agencije.

Žirijo so prepričali z Renaultovo kampanjo Z.E. TAXI, ki so jo za Renault Nissan Slovenija pripravili skupaj z agencijami Publicis Slovenija, FABulatorij in OMD, ter zanjo prejeli Zlato nagrado v kategoriji Avtomobilska industrija, v kategoriji Družbeni mediji pa so se skupaj s Lidlom Slovenija razveselili Velike nagrade za digitalno strategijo za upravljanje družbenih omrežij.

»Obeh nagrad smo se v Mediodromu zelo razveselili, saj pomenita potrditev našega dosedanjega dela in prizadevanja po ustvarjanju inovativnih zgodb v digitalnem svetu, obenem pa nam pomenita ustvarjalni izziv za v prihodnje,« so še dodali.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.