Dvojno slavje novomeškega Mediodroma na Diggitu


Da se novomeška agencija Mediodrom v digitalnem svetu počuti povsem domače, so znova potrdili na konferenci o digitalnem komuniciranju DIGGIT v Ljubljani. Slavili so v dveh kategorijah za dva različna naročnika. »Skupaj s partnerjem Renault Nissan Slovenija smo nagrajena dela do sedaj že nekajkrat prejeli, prvič pa so prispevali k nagradi naročnika in prijavitelja Lidl Slovenija in to že v prvem letu sodelovanja,« so sporočili iz agencije.
Žirijo so prepričali z Renaultovo kampanjo Z.E. TAXI, ki so jo za Renault Nissan Slovenija pripravili skupaj z agencijami Publicis Slovenija, FABulatorij in OMD, ter zanjo prejeli Zlato nagrado v kategoriji Avtomobilska industrija, v kategoriji Družbeni mediji pa so se skupaj s Lidlom Slovenija razveselili Velike nagrade za digitalno strategijo za upravljanje družbenih omrežij.
»Obeh nagrad smo se v Mediodromu zelo razveselili, saj pomenita potrditev našega dosedanjega dela in prizadevanja po ustvarjanju inovativnih zgodb v digitalnem svetu, obenem pa nam pomenita ustvarjalni izziv za v prihodnje,« so še dodali.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se