Stilles že sedmič na milanskem sejmu

Podjetje Stilles d.d. Inženiring in notranja oprema iz Sevnice uspešno kljubuje razmeram na trgu. Strategija razvoja pohištvenih programov lastne blagovne znamke in močna prisotnost na mednarodnih trgih predvsem z inženiring projekti (oprema za hotele in druge objekte) se je tudi v letu 2008 izkazala za pravo. Podjetje je poslovalo z dobičkom v skladu s pričakovanji kljub temu, da so bili prihodki iz poslovanja nižji zaradi zaostrenih razmer na domačem in tujih trgih. V lanskem letu je Stilles ustvaril več kot 9 milijonov evrov prihodkov. V družbi je sicer zaposlenih 180 delavcev.
Stilles večino prihodkov ustvari na mednarodnih trgih, zato je udeležba na mednarodnih sejmih pohištva nujna. V skladu s tem se bo podjetje že sedmič zapored udeležilo najprestižnejšega pohištvenega sejma v Milanu (Salone Internazionale del mobile 2009) od 22. do 27. aprila 2009. Milanski pohištveni sejem je sejem presežnikov, ki ga je v letu 2008 zaznamovalo več kot 1.200 razstavljavcev, več kot 340.000 udeležencev in več kot 4.900 novinarjev. Za Stilles je udeležba na mednarodnih sejmih pomembna predvsem zaradi inženiring dejavnosti, s katero podjetje v močnem mednarodnem konkurenčnem okolju tekmuje za opremo hotelov in drugih večjih objektov. Pomembnejši objekti, za katere so se borili v konkurenci z uveljavljenimi proizvajalci pohištva v letu 2008 so: Connaught Hotel London (UK), Madison Hotel - Seattle (ZDA), Hotel Cavtat Croatia (HR) in drugi. Vidnejši objekti pri katerih sodelujemo v tekočem poslovnem letu pa so: Hotel Yasmin Kosice (SK), Hotel Intercontinental Praga (CZ), Hotel Soča, Rogaška Slatina (SLO),... Stilles se doma pozicionira predvsem kot visokokakovostni proizvajalec stilnega pohištva, v tujini pa tudi kot uveljavljeni proizvajalec pohištvene opreme po naročilu, zato smo si z leti na mednarodnih sejmih pridobili status uglednega razstavljavca. V skladu s tem bomo tudi letos svoj razstavni prostor delili z mednarodno priznanimi in velikimi proizvajalci stilnega pohištva v hali 1 na razstavnem prostoru L18.
Kljub zaostrenim gospodarskim razmeram in nezavidljivem položaju lesarske dejavnosti nasploh, Stilles z jasno strategijo ustvarja dodano vrednost. V prihodnosti želi podjetje še okrepiti nastop na mednarodnih trgih, v lokalnem okolju pa želi biti družbeno odgovorno in ohraniti status najkvalitetnejšega proizvajalca stilnega pohištva, so še sporočili iz Stillesa.
