Lokalno.si
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Slovenska turistična borza


M. L.
10. 6. 2016, 17.00
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli

img_0066_000.jpg
Arhiv Dolenjskega lista
IMG_0066
naslovncr43_000.jpg
Slovenska turistična organizacija
Z leve: minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravko Počivalšek; svetovalka uprave za marketing Term Čatež Alenka Mokrovič Pogačar; direktorica Slovenske turistične organizacije Maja Pak; generalna direktorica direktorata za turizem in internacionalizacijo na MGRT Eva Štravs Podlogar in generalni direktor Term Čatež Bojan Petan. (Foto: Slovenska turistična organizacija)
naslovc__4_.jpg
Slovenska turistična organizacija
Matjaž Pavlin meni, da uspešen nastop na turističnem trgu zagotavlja ponudba turističnih produktov in ne zgolj krajev. (Foto: M. L.)
naslovc__3_.jpg
Slovenska turistična organizacija
Kot ugotavlja Duška Kalin, nova letalska proga odpira pot Sloveniji v Italijo. (Foto: M. L.)

V Termah Čatež Slovenska turistična organizacija (STO) organizira 19. Slovensko turistično borzo, Slovenian Incoming Workshop (SIW), najpomembnejši poslovni dogodek slovenskega turizma.

Na opoldanski novinarski konferenci je minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravko Počivalšek med drugim dejal, da je zadovoljen, ker letos Slovensko turistično borzo po treh letih spet organizira Slovenska turistična organizacija kot krovna ustanova slovenskega turizma. Po njegovih besedah je slovenski turizem v zadnjih 25 letih rasel z nadpovprečno rastjo.

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo tudi v letu 2016 stremi k doseganju srednjeročnega cilja, to je, da bi Slovenija s tujskim turizmom zaslužila 3 milijarde evrov letno. Najmočnejši steber slovenskega turizma je zdraviliški in termalni turizem, ki že zdaj prispeva tretjino vseh slovenskih prenočitev in se še krepi. Minister je napovedal nov Zakon o spodbujanju razvoja turizma, ki bo uvedel nov vir financiranja Slovenske turistične organizacije. Napovedal je tudi Strategijo trajnostne rasti slovenskega turizma za obdobje 2017 do 2021.

Minister Počivalšek je izpostavil varnost kot eno od velikih prednosti Slovenije. Kot je poudaril, mora Slovenija povečati svojo prepoznavnost na tujem trgu. Slovenski turisti so dragoceni za turistično gospodarstvo, toda Slovencev je premalo za občutno rast slovenskega turizma.

Generalna direktorica direktorata za turizem in internacionalizacijo na ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo Eva Štravs Podlogar je med drugim povedala, da so prav danes v Uradnem listu objavili razpis za sofinanciranje razvoja novih in inovativnih produktov in storitev v turizmu.

Direktorica Slovenske turistične organizacije Maja Pak je med drugim povedala, da se turistične borze udeležuje 176 predstavnikov iz 137 tujih turističnih agencij in organizatorjev potovanj, s tem, da je 90 tujih organizatorjev potovanj novih. Sodeluje 181 predstavnikov iz 124 slovenskih turističnih podjetij. Ponudniki in predstavniki turističnih agencij so se v okviru borze dogovorili za 2.500 sestankov.

Največji projekt Slovenske turistične organizacije je Globalna digitalna kampanja I Feel Slovenia – Make New Memories, s katero želijo Slovenijo v tujini predstaviti kot zeleno, aktivno, zdravo turistično destinacijo. Kampanjo je začela 18. aprila na 13 ključnih trgih oziroma skupinah trgov in bo trajala do novembra. Kampanja je s pomočjo različnih sodobnih medijev v mesecu dni dosegla več kot 7 milijonov ljudi in 30 milijonov prikazov.

Svetovalka uprave za marketing Term Čatež Alenka Mokrovič Pogačar je poudarila, da so Terme Čatež v približno 25 letih od izgradnje svoje Termalne riviere dosegle preko 20 milijonov nočitev. »Zelene, aktivne, zdrave - in še 'modre' so Terme Čatež,« je rekla. Zelene v tukajšnjem okolju, aktivne so z vsakim zamahom plavalca in poleg tega tudi z že več kot četrt milijona oboževalcev na družbenih omrežjih. »V Sloveniji smo varni. Pitna voda je še vedno pitna,« je poudarila in dodala, da se sami tega premalo zavedamo in nas na te dobrine opozarjajo drugi. Digitalna komunikacija je po njenem dejstvo, pred tem si ne gre zatiskati oči. »Toda še vedno velja: 'Turizem smo ljudje',« je poudarila Alenka Mokrovič Pogačar.

Udeležence novinarske konference je nagovoril tudi predstavnik turistične agencije iz Združenih arabskih emiratov Dileep Nair.

Samo dogovorjenih poslovnih pogovorov se bo v okviru sejma zvrstilo, kot rečeno, 2.500, poleg teh poteka še vrsta drugih srečanj.

Za vtise s tokratne borze smo vprašali predstavnika z našega območja. Matjaž Pavlin iz turistične agencije Kompas Novo mesto je med drugim povedal, da so se predstavniki tujih agencij zelo zanimali za zidaniški turizem. Zanimanje je tudi za čebelarsko in vinsko turo po Sloveniji, ki jo predlaga ta agencija.

Duška Kalin, področna svetovalka v javnem zavodu KTRC Radeče, ugotavlja velik odziv Italijanov, zlasti neapeljskih agencij. To se verjetno dogaja zaradi napovedane uvedbe letalskih poletov iz Ljubljane v Neapelj. Radeče stavijo zlasti na svoj turistični produkt splavarjenje na reki Savi. Nujno je po njenem povezovanje posavskih ponudnikov.

Špela Mencinger iz Apartmajev Vega Ljubljana meni, da je udeležba na turistični borzi zelo pomembna, kajti še vedno je osebni stik najpomembnejši. »Zadovoljna sem z obiskom, zanimanjem in ureditvijo dvorane. Skratka, vse je pohvalno,« je rekla.

Slovenska turistična borza se je začela včeraj, uradno so jo odprli danes dopoldne. Danes bodo za udeležence pripravili tudi Slovenski večer na Gradu Brežice.

Za tuje udeležence borze so za jutri organizirali potovanja po Sloveniji.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.