Hrastovsko cerkvico napolnila glasba sodobnikov

##IMAGE-3315585##
V okviru festivala stare glasbe Seviqc Brežice je včeraj v povsem polni cerkvici sv. Roka v Hrastovici z deli baročnih mojstrov nastopil italijanski trio Ensemble Anticameraviglia. Trio v sestavi Tiziano Cantoni - lesena prečna flavta in lesena blokflavta, Nicola Mansutti - violina in Manuel Tomadin - čembalo se je v enoinpolurnem koncertu lahkotno sprehodil skozi sonate Johanna Sebastiana Bacha (1685 - 1750), Johanna Matthesona (1681 - 1764), Georga Frydericha Haendla (1685 - 1759), Pietra Locatellija (1695 - 1764), Antonia Lucia Vivaldija (1678 - 1741) in Giovannija Battiste Sammartinija (1693 - 1751), za dodatek je navrgel dve krajši skladbi.
Kot so zapisali prireditelji, je spored obsegal pregled značilne italijanske glasbe 18. stoletja, tako imenovane triosonate, po katerih so se zgledovali in jih tudi prevzeli nemški glasbeniki, kot sta bila Haendel in Bach. Trio je odigral tudi dve štiridelni solistični sonati, in sicer Matthesonovo sonato za flavto ter Vivaldijevo sonato za violino. Čembalist je nastopil s kopijo italijanskega klavičembala Giusti, ki ga je izdelal Andrea di Maio, med odmorom pa so prireditelji koncerta postregli s cvičkom mirnskega vinarja Ivana Kramerja.
Ensemble Anticameraviglia je ansambel antične glasbe. Kljub temu, da je nastal šele pred kratkim, je izvedel več pomembnih koncertov na uglednih glasbenih festivalih v Italiji in v tujini. Člani skupine pogosto sodelujejo z drugimi ansambli in znanimi glasbeniki, glasbena dela pa izvajajo na kopijah izvirnih zgodovinskih glasbil.
Kot zanimivost naj povemo, da je koncert potekal v očarljivi hrastoviški cerkvici sv. Roka iz 17. stoletja, sezidani ob istočasnem pojavu kuge v sosednjem Šentrupertu. Na kamnitem portalu ima vklesano letnico 1661, kar njeno postavitev postavlja ob bok avtorjem včeraj izvajane glasbe.
Festival Seviqc se bo drevi ob 20.15 nadaljeval s koncertom italijanske zasedbe Ensemble Accademia v cerkvi sv. Ane v Dolenjskih Toplicah.