Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Videm: Bo po štirih desetletjih občina od markovskega jezu le kaj iztržila?


Eva Milošič
9. 1. 2018, 22.56
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Videmski občinski svetniki so na zadnji seji v letu 2017 razpravljali o načinu gradnje nadomestnega cestišča prek jezu v Markovcih. Večina je menila, da je popravilo zapornic odlična priložnost, da videmska občina zaradi jezu vendarle iztrži kakšno (finančno) korist.

1515502098_em_seja_videm_1.jpg
Arhiv Štajerskega Tednika

Vodja projekta gradnje nadomestnega cestišča prek markovskega jezu Andrej Kovač iz Dravskih elektrarn Maribor (DEM) je pojasnil, da je jez v Markovcih po skoraj 40 letih kljub rednemu vzdrževanju potreben večje rekonstrukcije: »Za izvedbo teh del moramo cestišče prek jezu zapreti. Ker bo prenova jezu trajala okoli šest let, bomo pred tem na istih stebrih jezu, na zgornji strani obstoječega cestišča, zgradili vzporedno cestišče. Tako bomo za lokalni promet zagotovili nemoten prehod prek jezu.«

Dela so se pred kakim mesecem dni že začela, izvaja jih velenjsko podjetje RGP. Zaključila naj bi se predvidoma konec leta 2018 ali v začetku leta 2019, odvisno od vremenskih razmer. Novo cestišče prek jezu naj bi predali v uporabo do maja 2019. Cestni priključki naj bi ostali enaki, le ovinek na cesti z videmske strani naj bi delno ublažili. V času gradnje težav ne bo povzročal le zaradi zaprtja ptujskega starega mostu zgoščen promet, temveč tudi nekajurne popolne zapore ceste preko jezu, poleg naštetega se v videmski občini bojijo še poškodb cestišča.

Kovač je namreč napovedal, da bo izvajalec del beton do gradbišča vozil iz premične betonarne Žiher v videmski poslovno-logistični coni, torej skozi središče Vidma pri Ptuju, mimo osnovne šole (kjer je tovorni promet sicer prepovedan) in skozi Šturmovce: »Ne bo šlo za velike količine. Manj kot 300 kubičnih metrov betona bodo vozili čez celo leto. To pomeni dve, največ tri hruške betona na dan, vsega skupaj mogoče 40.« Omenjena cesta je dolga približno tri kilometre in pol, zarisano ima kolesarsko stezo in prostor za pešce ter je v dobrem stanju. Zadnjih 600 metrov ceste do meje z markovsko občino je sicer asfaltiranih, vendar je vozišče močno poškodovano in (pre)ozko.

Na katerem bregu Drave bo betonarna?

Preberite več v Štajerskem Tedniku


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.