Dolenjski list
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Od Louvra do ugledne nemške steklarne


Janja Intihar
26. 10. 2021, 08.40
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli

  Podjetje Pinocchio iz Celja, ki je bolj znano po svoji blagovni znamki Kaleido, je lansko koronsko leto dobro izkoristilo. Tržno nišo je našlo v izdelovanju antiepidemičnih setov, vendar ne takšnih vsakdanjih, ki smo jih srečevali na vsakem koraku. Odločilo se je namreč, da bo tudi pri tovrstnih izdelkih ostalo zvesto svojim načelom, to je kreativnosti in varovanju narave. Nastala je ponudba z več kot sedemdesetimi izdelki. Nekateri so tudi v pariškem muzeju Louvre, s katerim celjski kreativci s svojimi inovativnimi rešitvami pri oblikovanju embalaže iz okolju prijaznih materialov sodelujejo že nekaj časa. Lani je Pinocchio prihodke od prodaje povečal za 40 odstotkov, letošnji rezultati bodo po napovedih direktorja in lastnika Boža Bašiča najboljši v zgodovini podjetja.  

1635237084_basic_bozo_013.jpg
Arhiv NTRC

»Ko se je začel čas ›korone‹ in se je vse ustavilo, tudi mi nismo vedeli, kako naprej. Podjetja so se začela ukvarjati sama s sabo in so se osredotočila predvsem na vprašanje, kako prestrukturirati in čim bolj optimizirati svoje poslovanje, ne pa, ali bodo vlagala v kaj novega. Vzeli smo si krajši premor in tuhtali, kako se na vse to odzvati. Treba se je bilo hitro znajti in ugotoviti, kaj potrebuje trg,« pripoveduje Božo Bašič.V nekaj dneh so pripravili zamisli, kaj narediti iz materialov, ki so jih imeli, in prvi izdelki, ki jih je podjetje ponudilo svojim partnerjem, so bile tako imenovane antiepidemijske postaje. »Razvili smo različne postaje za namestitev razkužila, mask, košev za smeti in rokavic, primerne za podjetja s sodobnimi pisarnami. Tudi pri snovanju teh stojal smo namenili velik poudarek dizajnu, saj smo tako kot pri vsem našem programu želeli izstopati tudi s temu izdelki,« pravi Bašič.

Pinocchieva kreativna skupina je za »koronski« čas razvila približno sedemdeset izdelkov in jih prav tako trži s svojo blagovno znamko Kaleido. V podjetju so med drugim naredili privlačne tablice z opozorili o nujnosti razkuževanja rok. So iz posebnega pralnega materiala tyvek, ki ga je razvil ameriški DuPont in je zelo zaželen pri izdelovanju oblačil za bolnišnice. Izdelali so priročne torbice z najbolj nujnimi antiepidemijskimi pripomočki za v avto ali za na pot. Torbice je naročilo kar nekaj podjetij iz Slovenije in tujine. Odpotovale so v Pariz, Amsterdam, na Dunaj ... »Z razkuževalniki smo opremili tudi eno od celjskih osnovnih šol, podjetje Kovintrade, nuklearko v Krškem, za dve bolnišnici na Švedskem izdelujemo zaščitne vezirje, naše antiepidemijske postaje so nameščene v prostorih pariškega muzeja Louvre,« našteva Božo Bašič.

Veliko obiskov tudi na sejmu

Predstavniki Louvra so Pinocchio obiskali tudi na nedavnem pariškem sejmu Maison&Objet, kjer so si Celjani razstavni prostor delili še s petimi slovenskimi podjetji. Zanimali so se za njihovo kolekcijo Eko office, v kateri so pisala, peresnice, lončki, beležnice in še marsikaj drugega. Vsi izdelki so narejeni iz okolju prijaznih materialov, pri njihovem oblikovanju je sodelovala ilustratorka Urška Stropnik. Bašič pravi, da želi Louvre, s katerim sicer sodelujejo že dlje časa, to kolekcijo uvrstiti v prodajni program svojih muzejskih trgovin.

Zaradi kolekcije Eko office, v kateri je že 180 izdelkov, je podjetje Pinocchio na sejmu obiskala tudi ekipa oblikovalcev podjetja Renault, prišli so tudi predstavniki prestižne pariške blagovnice Lafayette ...

Foto: arhiv NT (SHERPA)

Preberite več v Novem tedniku


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.