Čeprav balet pooseblja milino, pa gre pravzaprav za neizprosno umetnost, ki poleg talenta terja obilo predanosti, volje in napora. Ana Klašnja ima za seboj bogato baletno kariero in nešteto spominov, ki se pretakajo med bliščem in bolečo realnostjo. V obdobju, ko mora na prvo mesto postaviti sebe, svoje zdravje in življenje zunaj operne hiše, je privolila v pogovor za revijo Jana in razgalila resnično življenje filmskega "črnega laboda".
"Pogosto je želja malih punčk, da bi bile princeske, pa da bi žarele na odru, ampak v resnici balet ne pomeni le odrskega sijaja. Da baletni plesalec pride do tega odra in do trenutka pod žarometi, je toliko odrekanja, žrtvovanja, nesigurnosti vase, tekmovanja, pa tudi fizične in psihične bolečine. Imeti moraš močan karakter, da se lahko spopadaš s konkurenco in da se ne oziraš na druge, saj so v tem svetu tudi ljudje, ki ti ne želijo dobro," je povedala o tem, kaj se skriva za iluzijo, ki si jo pred oči tako pogosto naslikajo mlade plesalke.
Kot balerina se srečuje s številnimi zdravstvenimi težavami. "Skozi svojo kariero sem imela zelo veliko poškodb, na vsaki dve sezoni pa se mi naredi kakšna res huda. Če se takole na hitro sprehodim po spominu, sem imela recimo poškodbe nohtov in prstov, neštetokrat zvine gležnja in pretrgane ligamente, stresni zlom stopalnice, v kolenu nimam sprednje križne vezi, imam delno obrabo kolka ... V zgornjem delu telesa se še kar držim, no, razen bolečine v roki, ki nastopi pri obremenitvah. Po eni strani sem torej skoraj invalid, po drugi strani pa sem zelo fit. To je res bizarnost tega sveta. Ker je to na neki način neprofesionalen šport, je poškodb res veliko."