Ob nepričakovanem razpletu je Piastri osvojil drugo mesto, potem ko je že v drugi šikani po štartu prehitel Norrisa, mimo katerega se je izmuznil še Leclerc. Leclerc je na kraju uspel ohraniti minimalno prednost pred obema McLarnoma, ki sta šla v bokse dvakrat, od tega se zdi, da Piastri, ki je vodil večino dirke, povsem brez potrebe.
Drugačno taktiko sta od vodilnih poskusila le Ferrarija, pri čemer je Sainz 7 krogov pred koncem zlahka podlegel Papajam, Leclerc pa je uspel zadržati prednost na skoraj 40 krogov starih gumah. Peto mesto je pripadlo Hamiltonu, šesti je bil z občutnim zaostankom 15 sekund za Hamiltonom Verstappen, Russell je pred sabo zadržal Pereza, potem ko je že v prvi šikani razbil krilce, deseterico pa zaključujeta Albon na devetem in Magnussen na desetem.
Na koncu dirke je šlo zares za biti ali ne biti, Piastri je po drugem postanku stopil na plin in na trenutke vozil sekundo in pol hitreje, 10 krogov pred koncem je bila razlika 11 sekund, a tudi Leclerc je še imel nekaj asov v rokavu in na koncu zmagal s Piastrijem v ogledalih. McLaren je imel danes idealno priložnost v prvenstvu prehiteti Red Bull, ki naenkrat ni več niti druga, niti tretja sila, a so »Papaya Rules«, ki so jih iz boksov javili obema dirkačema, da lahko dirkata med sabo, pomenila, da so pri tem pozabili na Ferrari in tveganjem z enim postankom. Če Sainz ni imel nobene realne možnosti zadržati McLarnov, je bil Leclerc, ki je pri zgodnjem prvem postanku padel nazaj za Norrisa in tarnal o undercutu, imel ravno prav prednosti. Norris je namesto, da bi močno zmanjšal Verstappnovo prednost, odščipnil le osem točk, kljub najhitrejšemu krogu v zadnjem krogu dirke.
So pa pri McLarnu zmanjšali prednost Bikov pred Azerbajdžanom na le še osem točk in vse se zdi, da se bo ta trend nadaljeval tudi osem dirk do konca, saj Red Bull ta hip ni niti bleda senca svoje dominacije iz prvih dirk sezone.
Norris je imel vodil v prvi ovinek s Piastrijem ob boku, a je potem skozi Curva Grande Avstralec držal zavetrje in s poznim zaviranjem praktično ustavil Norrisa, ki je izgubil mesto še proti Leclercu in padel na tretje. Prvih šest dirkačev je dirko začelo na srednjih gumah, Red Bulla pa na trdih, a se ta opcija ni izšla, saj je bil tempo od začetka prehud, da bi daljši stint naredil razliko. Russell je zgrešil zaviranje v prvi ovinek in podaljšal naravnost mimo ovir iz stiropora, pri čemer je na eni pustil tudi stranico na desni strani sprednjega krilca. Na progo se je vrnil za Hamiltonom in Verstappnom.
Piastri si ni ustvaril velike prednosti, saj je Leclerc ostal v DRS razdalji prvih 10 krogov. V 11 krogu je Perez prehitel Russella na ciljni ravnini, Russell pa je odšel po nove gume prej in dobil tudi nov nos dirkalnika. McLaren je potem v bokse v 15. krogu poklical Norrisa za undercut proti Leclercu. Norris je divje zaviral in na vhodu v bokse z bil tudi tablo 80 km/h, a vseeno so oranžni uspeli spraviti Norrisa pred Leclerca po njegovem postanku.
McLaren je dva kroga pozneje v bokse poklical Piastrija in ta je ostal spredaj, oranžna sta vodila, Leclerc pa ni bil zadovoljen, da je izgubil pozicijo pri vstopu v bokse. V 31. krogu je Norris opozoril komandni pult, da so gume na koncu, zaostajal je tri sekund za Piastrijem, potem pa je še v četrtem ovinku odpeljal po zunanji liniji, še preden so sploh blokirala kolesa, Leclerc pa je prišel le na pet sekund zaostanka za njim. Norris je šel v bokse še enkrat v 33. krogu in večina spredaj je imela v igri dva postanka, saj so se tudi trde gume hitro obrabljale. Piastri je prav tako potrdil, da potrebuje še en postanek v 39. krogu, a pri Ferrariju so danes delali z gumami bolje kot ostali.
Norris in Verstappen sta se po postanku znašla skupaj na progi, Verstappen s postankom manj je v 40. krogu v prvi šikani še zadržal Norrisa, v naslednjem je šlo zelo enostavno. Oba Red Bulla sta na prvem postanku ponovila trde gume in tako na koncu morala še drugič v bokse po mehke, ki pa v praksi niso naredile razlike proti Hamiltonu, je pa Verstappna na koncu ogrožal tudi Russell.
Tifosi so postajali vedno bolj razvneti, ko je postalo jasno, da Rdečih ne bo več v bokse. Oba oranžna sta zlahka opravila s Sainzom, kot rečeno pa je bil Leclerc dovolj spredaj, da je na koncu zmagal za 2,664 sekunde. Verstappen je za Ferrarijem zaostal celih 38 sekund, Perez pa 54.
Edini odstop na dirki je pridelal Cunoda, ki je imel po trku s Hulkenbergom v prvi šikani preveč poškodovan dirkalnik in so ga poklicali v bokse. Magnussen je imel tudi svoje svetle trenutke in zadel Gaslyja, a je kljub kazni 10 sekund, zaradi katere je nabral 12 kazenskih točk (in suspenz na naslednji dirki) uspel zadržati 10. mesto z enim postankom. Enako je šel v bokse pred njim enkrat tudi Albon z Williamsom, novinec Franco Colapinto pa je na svoji prvi dirki v F1 osvojil 12. mesto.
Zadnja tretjina sezone in izven Evrope se začenja čez 14 dni v Azerbajdžanu.