Raziskava: umetna inteligenca zaposlenim prihrani dve uri na dan
Zaposleni ob krepitvi uporabe orodij umetne inteligence v povprečju poročajo o prihranku dveh ur na dan, kar je za eno uro več kot lani, kažejo izsledki raziskave.

A kot ugotavljajo, se te zaznave povečanja produktivnosti pogosto še ne ujemajo z merljivimi rezultati v številnih organizacijah.
Kot so zapisali v ta teden objavljenem poročilu, zaposleni menijo, da prihranjeni čas uporabljajo za izboljšanje svojih sposobnosti in opravljanje pomembnejšega dela. Vendar se tri najpomembnejša področja, na katerih se je sprostil čas – strateško razmišljanje, preverjanje kvalitete dela in izboljšanje svojih veščin – še ne morejo pretvoriti v merljiv učinek na poslovanje.
"Delodajalci morajo opredeliti pričakovanja in določiti parametre za nove naloge ter tako zagotoviti, da prizadevanja prinesejo koristi tako zaposlenim kot organizaciji," so poudarili.
Zaupanje v umetna orodja se je močno povečalo
Med ključnimi ugotovitvami raziskave, ki je med junijem in avgustom zajela 37.500 zaposlenih iz 31 držav, je tudi skokovito povečanje zaupanja v orodja umetne inteligence. Kar 71 odstotkov anketirancev je navedlo, da jih nič ne omejuje pri tem, da bi več uporabljali umetno inteligenco, medtem ko je bil leto prej ta delež pri le 19 odstotkih.
Slovenski zaposleni prihranijo 97 minut dnevno
V raziskavi je sodelovalo tudi 370 posameznikov iz Slovenije. Ti na račun umetne inteligence v povprečju prihranijo 97 minut na dan. 80 odstotkov jih pričakuje, da bo umetna inteligenca ustvarila nova delovna mesta in 73 odstotkov jih predvideva preoblikovanje obstoječih, medtem ko 38 odstotkov zaposlenih skrbi morebitna izguba zaposlitve.
"Ljudje ostajajo v središču vsake preobrazbe"
"Da bi zgradili resnično pripravljeno delovno silo za prihodnost, morajo delodajalci zagotoviti jasnost o tem, kako se bodo vloge razvijale in katere veščine bodo najbolj pomembne," je izsledke komentirala direktorica kadrovske službe skupine Adecco Daniela Seabrook.
Izvršni direktor skupine Adecco Denis Machuel pa je dodal: "Umetna inteligenca je danes vsakdanja realnost, delavci pa so vse bolj optimistični glede njenega potenciala. Vendar tehnologija sama po sebi ni dovolj za spodbujanje sprememb - ljudje ostajajo v središču vsake preobrazbe." Poudaril je še, da morajo podjetja zagotoviti, da imajo zaposleni zaupanje in znanje za smiselno uporabo umetne inteligence.
E-novice · Novice
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se