© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Dijaki brežiške ekonomske gimnazije so se 'reševali' v letalski nesreči


lokalno
14. 1. 2014, 11.10
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

nesreca_001.jpg
Arhiv Lokalno.si

Dijaki 3. in 4. letnika ekonomske gimnazije so se v decembru preizkusili v upravljanju in vodenju v kriznih razmerah. Interaktivno delavnico Simulacija nesreče poslovnega letala je izvedel predavatelj menedžmenta mag. Dušan Gošnik s Fakultete za menedžment Univerze na Primorskem v sodelovanju s profesorico podjetništva Ireno Papac.

Dijaki so se soočili z nesrečo poslovnega letala, ko sredi februarskega dopoldneva goreče letalo zasilno pristane v puščavskem delu osrednje Avstralije. Majhno dvomotorno letalo je docela zgorelo, ostalo je le nosilno ogrodje. Potniki so jo čudežno odnesli brez poškodb. Pa vendar … kaj zdaj? Dijaki so se soočili z izvirnim problemom in s pomočjo modela menedžerskega odločanja pripravili strategijo reševanja.

»Dijaki so se odlično znašli v izmišljenih razmerah – simulaciji nesreče poslovnega letala. Z velikim zanimanjem so prisluhnili menedžerskemu pristopu doseganja ciljev in ga tudi sami kot menedžerji uporabili pri zasnovi ciljev in strategiji reševanja iz težkih razmer. Spoznali so pomembnost sodelovanja vsakega izmed njih pri odločanju za doseganje skupnih ciljev v dobrobit celotnega tima,« je o poteku delavnice povedal viš. pred. mag. Dušan Gošnik.

"Dijaki smo z zanimanjem poslušali predavatelja mag. Dušana Gošnika, ki nam je razlagal o menedžmentu, kako priti do ciljev ter kaj pomeni biti menedžer. Skozi igro, v kateri je letalo pristalo v Pacifiku, »potniki« pa smo poskušali preživeti, smo ugotovili, da je delo v timu zelo pomembno za preživetje cele skupine, ne samo posameznika. Prav tako smo spoznali, da si je treba razdeliti vloge in imeti vodjo skupine. Ves čas smo morali imeti pred očmi cilj. V timu smo se pogovarjali o različnih možnostih rešitve problema, vendar smo na koncu prišli do ene skupne rešitve. Nekateri dijaki so izstopali in prevzeli vodstvo, drugi pa ne. Skozi igro smo tako spoznali poklic menedžerja, predavatelj pa je v nas vzbudil zanimanje za ta študij. Kot razred smo v delavnici uživali. Mag. Dušanu Gošniku se zahvaljujemo za pestri učni uri, ki nam bosta ostali v zelo lepem spominu.«

Pia Jankovič, 3. e


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.