Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Davki korona krize: vse več žaljive komunikacije pacientov


Štajerski Tednik
6. 10. 2021, 04.00
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Zbornica zdravstvene in babiške nege Slovenije opozarja na vse več žaljive, agresivne in ogrožajoče komunikacije pacientov in njihovih svojcev, ki se ne strinjajo z epidemiološkimi ukrepi.

1633353809_bolnica_nasilje.jpeg
Arhiv Štajerskega Tednika

"Poleg anonimne, žaljive in agresivne komunikacije je vse več neposrednih in osebnih verbalnih napadov in groženj, groženj s fizičnim nasiljem pa tudi fizičnih napadov ter poškodovanja opreme in prostorov zavodov," opozarjajo v zbornici.

Poudarjajo, da so pogosto vzroki za konflikte, grožnje in nasilje stiske ljudi, njihov strah in neznanje, a to ni opravičilo za nesprejemljivo ravnanje. Predsednica zbornice Monika Ažman ob tem opominja na ničelno toleranco do nasilja nad zaposlenimi v zdravstveni in babiški negi, ne glede na vzroke. "Osnovni načeli dela izvajalcev zdravstvene in babiške nege sta etični kodeks in profesionalna komunikacija in tak odnos si zaposleni želimo tudi od pacientov."

V zbornici zdravstvene nege zavode pozivajo, da se na pojave vsakršnega nasilja takoj odzovejo in nemudoma sprejmejo konkretna in natančna navodila, kako naj zaposleni ravnajo ob soočenju z nasilno komunikacijo.

Preberite več v Štajerskem Tedniku


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.