Zavod za turizem : V prvem poskusu prodali 24 darilnih košaric za 512 evrov
Prepoved dogodkov kot eden izmed ukrepov za omejevanje epidemije je prinesla mnogo težav tudi lokalnim ponudnikom. Svoje izdelke in pridelke sicer promovirajo na tradicionalnih prireditvah, ki že vrsto let privabljajo goste od blizu in daleč, lani pa so se lahko obrisali pod nosom.

Na Ormoškem jim je poskušal priskočiti na pomoč tamkajšnji Zavod za turizem, kjer so si lani jeseni omislili prodajo košaric z lokalnimi kulinaričnimi dobrotami. S tem so ob pomoči lokalnim ponudnikom želeli promovirati tudi blagovno znamko Destinacija Jeruzalem.
Od novembra 2020, ko so začeli promocijo prve, t. i. Martinove košarice (sledili sta ji še načrtovana Miklavževa košarica, ki je potem niso realizirali, in praznična košarica) so vsega skupaj prodali le 24 košaric. Po besedah direktorja Zavoda Andreja Vršiča niso računali na kakršenkoli dobiček; ob zgolj 24 prodanih košaricah bi ga pravzaprav tudi težko ustvarili ... »Pri tem pionirskem projektu ni šlo za dobiček, da bi si zaračunali visoke marže. Tudi od ponudnikov pridelkov in izdelkov nismo zahtevali, da nam artikle prodajo po nižjih cenah. V našem interesu je bilo, da ponudnikom pomagamo pri prodaji, ker vemo, da so se zaprle šole, hoteli, restavracije, kamor so nekateri proizvajalci prodajali svoje izdelke.«
Tržne številke: celih 32 evrov dobička ...
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se