
Turizem v zidanicah: Predstavitev in prodaja tudi prek spleta

Predstavniki Centra za podjetništvo in turizem Krško so skupaj s partnerjem, Zavodom za kulturo, šport, turizem in mladinske dejavnosti (KŠTM) Sevnica včeraj predstavili nadaljevanje projekta Turizem v zidanicah (TVZ), pri katerem so se Posavci povezali s podobno iniciativo na območju Dolenjske in Bele krajine.
Na novinarski konferenci so ponovili, da pri projektu TVZ ne gre le za promocijo zidanic, pač pa za povezavo celotne turistične ponudbe posamezne destinacije, projekt pa naj bi pripomogel tudi k urejanju samih objektov, komunalne in ostale infrastrukture na vinogradniških območjih. Zidanice, ki danes predstavljajo mrtvi kapital, bi tako postale ekonomsko izkoriščene.
Konec januarja letos so zaključili prvo fazo omenjenega projekta, ki je zaživel septembra lani, in v tem času so v Krškem predstavili projekt, o njem obvestili 25.600 gospodinjstev, pripravili so strokovno konferenco in animacijske delavnice, izdali priročnik z navodili za lastnike zidanic, oblikovali katalog in celostno grafično podobo, predstavili so se tudi na sejmu Turizem in prosti čas.
Druga faza projekta, ki se je začela februarja, se bo zaključila konec meseca. V tem obdobju so pripravili strokovno konferenco, delovne sestanke s predstavniki občin, strokovnih institucij in civilno sfero, vzpostavili so mrežo ponudnikov, organizirali študijsko turo za novinarje, ustanovili Združenje ponudnikov TVZ Posavje, njihova poslovna organizacija je Zadruga TVZ.
Ob tem so oblikovali spletno stran projekta, preko katere bo moč rezervirati (in plačati) posamezne zidanice v njihovi ponudbi - zaenkrat jih predstavljajo pet, v nadaljevanju pa nameravajo ponudbo še dopolniti z ostalimi ponudniki. Interes naj bi izkazalo 70 potencialnih ponudnikov, na centru pričakujejo, da jih bo v TVZ Posavje vključenih vsaj polovica.
Preberite tudi
Najbolj brano
Trenutno
6 °C
Oblačno
sreda, 12. 3
Deževno
četrtek, 13. 3
Deževno
petek, 14. 3
Deževno
7-dnevni obeti