
Turizem v Halozah: Župani (še) neodločeni, kako naprej
Pet haloških občin se je z željo po preboju na področju turizma povezalo in oblikovalo skupno blagovno znamko Visit Haloze, za promocijo tega vinorodnega in kulinaričnega območja so v treh letih namenile 360.000 evrov. Konec maja se izteče obdobje projektnega financiranja, a znamka z zaprtjem evropske pipice naj ne bi ugasnila. »Strošek bomo prevzele občine in si ga razdelile. Koliko bo znašal, za zdaj še ni znano,« je sredi aprila zaupal podlehniški župan Sebastian Toplak.

Občine Majšperk, Cirkulane, Podlehnik, Zavrč in Žetale so pred tremi leti pristopile k razvijanju skupne blagovne znamke, pred časom še k promociji tega območja, ves čas pa so skušale predramiti oz. prepričati Haložane, da je turizem tudi v Halozah lahko poslovna priložnost oz. možnost za dodaten zaslužek. Na poziv občin se je odzvalo skupno več kot 50 gostincev, vinogradnikov, kmetij, ponudnikov, ki nudijo prenočišča. Vlogo trženja in povezovalca ponudnikov je prevzel Zavod za kulturo, turizem in razvoj Rogatec, ki so ga občine financirale iz evropskega projekta, ki pa se prihodnji mesec končuje.
»Zaveza vseh županov in županje haloških občin, odslej tudi Vidma, je, da ohranjamo blagovno znamko pri življenju, nato pa ponovno poskusimo s projektnim sodelovanjem v okviru LAS Haloze,« je zaupal majšperški župan Sašo Kodrič, ki je turizem v svojem volilnem programu označil kot enega izmed šestih programskih stebrov v mandatu.
Različni pogledi županov
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Preberite tudi
Najbolj brano
Trenutno
8 °C
Deževno
sobota, 15. 3
Deževno
nedelja, 16. 3
Deževno
ponedeljek, 17. 3
Deževno
7-dnevni obeti