Ptuj: Izšel nov turistični katalog
V nakladi 6.000 tisoč izvodov je Zavod za turizem Ptuj izdal nov turistični promocijski katalog Ptuja v slovensko-italijanski in angleško-nemški različici. Z njim nagovarja domače in tuje obiskovalce, da obiščejo eno od najstarejših slovenskih mest.

„Poglavitni namen predstavitvenega kataloga je, da na celovit, vsebinsko in vizualno privlačen način predstavi turistično ponudbo destinacije in predstavlja trajno promocijsko gradivo, medtem ko se je publikacija Poletje na Ptuju izdajala vsako leto. Image Katalog je ključen pripomoček za promocijo destinacije na vseh predstavitvah, ki se jih udeležuje bodisi Zavod za turizem Ptuj bodisi drugi partnerji, ki predstavljajo naše mesto doma ali v tujini. V katalogu na enem mestu v obliki kratkih sestavkov in fotografij prestavljamo vse glavne gradnike turistične ponudbe našega mesta, s čimer k obisku nagovarjamo različne ciljne skupine gostov, npr. kulturne navdušence, ljubitelje hrane in vina, tiste, ki iščejo sprostitev v termah, športne navdušence in ljubitelje narave, kongresne goste in druge. Prav ta raznolika ponudba je namreč edinstvena prednost Ptuja. Glede na opažanja, ki jih beležimo pri naših obiskovalcih TIC-a, kar 30 % obiskovalcev povprašuje po tiskanih turističnih publikacijah,“ je ob izdaji novega turistično promocijskega kataloga Ptuja povedala Katja Ertl iz Zavodu za turizem.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se