Tretjino časa preživimo na delu: kako nam je lahko bolj udobno?
Izbira prave opreme lahko pomeni razliko med udobnim, sproščenim in prijetnim okoljem, ki zbuja produktivnost, ali utesnjujočim prostorom, ki delavcu dolgoročno povzroča zdravstvene težave. Izbirajte s premislekom.

Dandanes je v veljavi povečini 40-urni delovni teden – to pomeni več kot 36 % budnega časa. Če si predstavljamo, da večino tega časa preživimo v sedečem položaju, med rokovanjem z opremo ali na nogah, hitro postane jasno, kako ključno vlogo igra ustrezno načrtovana in funkcionalna oprema.
Zakaj je dobro počutje pri delu tako pomembno?
Kakovost vašega delovnega okolja ima neposreden vpliv na vaše zdravje, počutje in učinkovitost. Gre za vašo energijo, zdravje, odnose v timu, ustvarjalnost. Zato opremljanja poslovnih prostorov, bodisi domače pisarne ali službenih sob, nikoli ne pričnite z vprašanjem po ceni, temveč z vprašanjem, kako se želite v teh prostorih počutiti.
Po pandemiji se je marsikdo vrnil iz domače pisarne v skupni delovni prostor in hitro ugotovil, kako zelo pomembno je, da je ta prostor funkcionalno in premišljeno opremljen. Ni več dovolj, da imamo »le stol in mizo«. Danes potrebujemo prostor, ki nas ne utruja.
Urejeno in dobro opremljeno delovno okolje:
- Spodbuja sproščenost in ustvarjalnost
- Vzgaja boljše delovno vzdušje med sodelavci
- Bolje poskrbi za zdravje in varnost zaposlenih
- Poviša produktivnost
- Izboljša moralo in zmanjša število odsotnosti
- Izboljša organizacijo dela
- Ustvari vtis z estetiko in profesionalnim videzom
Opremljenost prostora ne vpliva le na produktivnost, temveč tudi na počutje in pripadnost zaposlenih. Prostori, v katerih se ljudje dobro počutijo, postanejo prostori, kamor se radi vračajo.

V vseh panogah in vseh prostorih
Pisarna še zdaleč ni edini prostor, kjer lahko oprema vpliva na delo in počutje. Zahteve za dobro načrtovano delovno okolje se tako razlikujejo glede na dejavnost, vrsto dela in vsakodnevne naloge zaposlenih.
V delavnicah, kjer je delo fizično zahtevno, je še posebej pomembno, da je prostor prilagojen potrebam zaposlenih. Ustrezne višine delovnih miz, odporne površine, učinkovita osvetlitev in varni dostopi so osnova za hitro, zbrano in varno delo.
V skladiščih organizacija prostora pomeni razliko med učinkovitostjo in kaosom. Regali, shranjevalni sistemi in logična postavitev poti preprečujejo zastoje, zmanjšujejo napake in izboljšujejo varnost zaposlenih.
Konferenčne sobe in skupni prostori predstavljajo prvi vtis, ki ga naredi vaše podjetje na poslovne partnerje, obiskovalce in nove sodelavce. Profesionalna, estetska in funkcionalna oprema v teh prostorih komunicira, da je podjetje urejeno, sodobno in zaupanja vredno.
Čeprav je pisarniško delo na videz manj naporno, skriva posebne pasti: dolgotrajno sedenje, nepravilna drža, slaba svetloba, zatohel zrak, prah. Nepravilno zasnovan pisarniški prostor sčasoma povzroča utrujenost, slabšo zbranost in celo zdravstvene težave
Kako do funkcionalnega in estetskega delovnega okolja?
- Upoštevajte ergonomijo – stoli in delovne površine morajo biti prilagojene uporabniku.
- Zagotovite varnost in dostopnost – zlasti v delavnicah in skladiščih.
- Razporedite prostor smiselno – za sodelovanje, mirno delo in nemoteno uporabo.
- Vključite dovolj prostora za shranjevanje – neurejeni predmeti bodo oteževali osredotočenost.
- Zagotovite dovolj svetlobe in zračnosti – naravni elementi krepijo pozornost in energijo.
- Vedno spoštujte predpise in standarde – še posebej pri zahtevnejših delovnih okoljih.
To je kontakt, ki ga želite
Za opremljanje vaše pisarne, konferenčne sobe, garderob, jedilnic, gostinskih obratov ali kapacitet, delavnic, skladišč ter zunanjih prostorov, tudi za industrijske in proizvodne objekte, je tukaj za vas zanesljiv kontakt!
Podjetje ProSIGMA, ki uspešno deluje že od leta 1995, je v treh desetletjih delovanja opremilo že več kot 449.000 delovnih prostorov ter si pridobilo zaupanje številnih podjetij v Sloveniji, na Hrvaškem, v Srbiji, Bosni in Hercegovini ter Črni gori. Blagovna znamka AJ je prepoznana in uveljavljena tudi širše po Evropi ter je danes prisotna že v 22 državah.
Ne gre le za prodajo pohištva – gre za strokovno svetovanje, prilagodljive rešitve in dolgoročno kakovost, ki temelji na izkušnjah.
Zakaj izbrati ProSIGMA AJ Slovenija?
- Najdaljša garancija na trgu – 7 let brez doplačila
- Izdelki z najvišjim standardom kakovosti
- Trajnostna in skandinavska proizvodnja
- Več kot 20.000 izdelkov, ki jih stalno nadgrajujemo
- Prilagajanje potrebam podjetij v vseh panogah
Trenutno poteka največja poletna promocija trpežnih kovinskih omar in regalov – odlična priložnost za opremljanje pisarn, arhivov, skladišč, delavnic, industrijskih in proizvodnih obratov ter vseh drugih prostorov za shranjevanje, kot so na primer ustanove v šolstvu, zdravstvu, turizmu in gastronomiji. Regali in omare pa so zaradi svoje vzdržljivosti in praktičnosti odlična rešitev tudi za domačo uporabo – na primer za garaže, kleti ali druge prostore, kjer želite več reda in preglednosti.
Na ProSIGMA se lahko obrnete tudi po nasvet, saj vam bodo z veseljem pomagali pri načrtovanju vašega poslovnega prostora. Dosegljivi so za vso podporo in povsem brezplačno svetovanje – obiščite jih na kataloska-prodaja.si.
Udobna, varna in premišljeno opremljena delovna mesta so temelj zdravega, uspešnega in dolgoročno učinkovitega poslovanja. Če želite delovno okolje, ki resnično podpira vaše ljudi in vaše cilje, se odločite za posvet pri ProSIGMA.

__
Vsebino omogoča: ProSIGMA d.o.o.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se