Ormož: Z reklamnim spotom na nacionalni televiziji
Sodobna spletna stran, 11 promocijskih filmov, ki so tudi osnova za reklamni spot na nacionalni televiziji, sejemska stojnica, pa izdelane brošure, zemljevidi in drugo najrazličnejše promocijsko gradivo – to so novi dosežki za razvoj turizma v destinaciji Jeruzalem Slovenija.

Kot smo v našem časopisu že poročali,tri prleške občine (Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž) velike upe vlagajo v razvoj turizma. V ta namen so pred kratkim ustanovile destinacijo Jeruzalem Slovenija. Da bi destinacija postala prepoznavna po vsej državi ter tudi v tujini, jeJavni zavod za turizem, kulturo in šport (JZ TKŠ) občine Ormož skupaj z vsemi tremi občinami in Javno razvojno agencijo občine (Jara) Ormož preko LAS UE Ormož lani aprila postavil izvedbeni projekt z imenom Program partnerstva za razvoj in promocijo turizma na območju LAS UE Ormož v vrednosti okoli 71.700 evrov (od tega bo projekt sofinanciran v višini 45.700 evrov). »S projektom smo pridobili orodja, ki bodo tako vizualno kot informacijsko podprla našo promocijo, vsebinsko nadgradila ponudbo in bodo informacijski podstat vsega, kar imamo oz. s čimer se predstavljamo – oz. kar smo sami kot javna sfera ali skupaj s ponudniki na novo vzpostavili. Velik poudarek se namenja ponudnikom, ki so nosilci Kolektivne blagovne znamke Jeruzalem Slovenija, izpostavljeni so naši glavni atributi – neokrnjena narava, dediščina, vinarstvo in vinogradništvo, odlična kulinarika, bučno olje in rokodelstvo vseh vrst, pa seveda to, da smo raj za pohodnike, kolesarje, da imamo odlična postajališča za avtodome, na novo vrisane kolesarske poti …,« je ob zaključku projekta na tiskovni konferenci pojasnila direktorica JZ TKŠ Ormož Andreja Brglez.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se