Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

FOTO: Big Berry prinaša koristi Beli krajini


Besedilo in fotografije: M. Bezek-Jakše
4. 8. 2017, 08.55
Posodobljeno
05. 08. 2017 · 09:31
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli

img_5422_1_1_000.jpg
Arhiv Dolenjskega lista
IMG_5422_1_1_000
big_berry.jpg
img_5440_5_1_000.jpg
Arhiv Dolenjskega lista
img_5449_13_1_000.jpg
Arhiv Dolenjskega lista
img_5467_24_1_000.jpg
Arhiv Dolenjskega lista

Podjetje Hosekra iz Slovenske Bistrice je lani začelo v Beli krajini z inovativnim projektom Big Berry. Na včerajšnji tiskovni konferenci na Primostku, kjer je podjetje postavilo sedem luksuznih mobilnih hišic, je direktor Hosekre Boštjan Hostej predstavil globalno usmerjeno vizijo, projekte in načrte Big Berryja v prihodnosti, ki imajo po njegovih besedah veliko vlogo v lokalnem, regionalnem in nacionalnem turističnem in skupnostnem razvoju.

Zgodbo ustvarjajo z mednarodno ekipo, ki je lani štela že 40 ljudi iz 26 držav. Sicer pa so si zastavili, da se bodo tesno povezali z lokalnimi partnerji. Sedaj jih imajo že 36 in po Hostejevih besedah ne mine dan, da se ne bi vsak dan oglasili vsaj pri enem, bodisi da gredo k njemu po živila ali pa mu pripeljejo goste. Ti so nastanjeni v hišicah ob 600 metrih obale Kolpe, v katero so uredili sedem dostopov.

Po besedah direktorja Rica Bela krajina Petra Črniča je Big Berry ena od treh največjih turističnih naložb v Beli krajini. Po njegovem Big Berry odlikujeta predvsem povezovanje s partnerji in marketinški pristop. Jana Apih, soustanoviteljica podjetja GoodPlace, pa je dodala, da je Big Berry uvedel veliko elementov za ohranjanje trajnostnega turizma in je lahko primer dobre prakse. Gostilničarka Andreja Drakulič Veselič, ena od partnerjev, je dejala, da je Big Berry poskrbel za trženje na drugačen način.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.