
»Domačini moramo začutiti, da je naše okolje vredno obiska«
Pet haloških občin se je z željo po preboju na področju turizma povezalo in oblikovalo skupno blagovno znamko Haloze, za promocijo tega vinorodnega in kulinaričnega območja so namenile 360.000 evrov. Občine menijo, da je temelj narejen in da morajo sedaj ponudniki prevzeti nadaljnjo odgovornost. »Najprej mora biti ponudba, šele nato bodo začeli ljudje hoditi v Haloze,« je poudaril Miran Senčar iz TD Ptujska Gora.

Občine Majšperk, Cirkulane, Podlehnik, Zavrč in Žetale so pred dvema letoma pristopile k razvijanju skupne blagovne znamke in promociji tega območja, ves čas pa skušajo predramiti oz. prepričati Haložane, da je turizem tudi zanje lahko poslovna priložnost oz. možnost za dodaten zaslužek. Na poziv občin se je odzvalo skupno več kot 50 gostincev, vinogradnikov, kmetij, ponudnikov, ki nudijo prenočišča, občine pa se nadejajo, da bodo ponudbo še obogatili in jo naredili bolj raznoliko. Senčar si predvsem želi, da bi se opogumili vinogradniki. »Ljudje pridejo v Haloze, uživajo v razgledih, poberejo kostanje ali gobe, vendar pa nimajo skorajda nikjer možnosti kaj popiti, pojesti. Manjka nam vinotočev, ponudbe, ki je ključna za promocijo. Trenutno imamo produkt, to je martinovanje v Halozah. Verjamem, da bo na dolgi rok tovrstna ponudba v Halozah živela vsak vikend od jeseni pa vse do božiča.«
Temu je pritrdila tudi Urška Grobelšek iz Zavoda za turizem Rogatec, ki je prevzel nalogo trženja turistične destinacije in znamke Haloze. »Cilj je, da pridemo do turističnih agencij in do individualnega gosta, vendar je prvi pogoj ponudba,« je dejala.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Preberite tudi
Najbolj brano
Trenutno
7 °C
Deževno
nedelja, 16. 3
Deževno
ponedeljek, 17. 3
Deževno
torek, 18. 3
Jasno
7-dnevni obeti