Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Da bi z nami čutili tudi drugi ...


6. 6. 2008, 00.00
Posodobljeno
14:08
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli

##IMAGE-2232246##

Znamko I feel Slovenia lahko ocenimo kot zadetek v polno, je na današnji novinarski konferenci na Čatežu ob Savi ocenil generalni direktor direktorata za turizem na ministrstvu za gospodarstvo, dolenjski rojak Marjan Hribar. Ob lanski rekordni rasti turizma pa je po njegovih besedah treba Slovenijo še bolj intenzivno povezati z drugimi destinacijami.

Hribar je o slovenskem turizmu spregovoril v okviru Slovenske turistične borze SIW 2008, ki se je danes začela na Čatežu ob Savi in gosti tuje turistične organizatorje in agente iz 26 držav. Največji poslovno-turistični dogodek v Sloveniji po besedah organizatorjev beleži letos preko 400 udeležencev.

Kot je dejal Hribar, je promocija Slovenije eden izmed strateških ciljev Slovenske turistične organizacije (STO). "V okviru slovenskega predsedovanja EU smo na področju slovenskega turizma dosegli višjo raven," je izpostavil.

Ob tem je opozoril na rekordno rast na področju turizma v letu 2007 in poudaril, da "je potrebno Slovenijo še bolj intenzivno povezati tudi z drugimi destinacijami, kar bi pomenilo tudi večjo odprtost Slovenije". Hribar je obenem prepričan, da je slovensko turistično gospodarstvo tudi velik generator novih delovnih mest.

Direktor STO Dimitrij Piciga je povedal, da bi morali slovensko turistično borzo tudi zaradi zahtev turističnega trga počasi premikati v bolj pomladne oziroma zgodnje poletne mesece. Izpostavil je podatke za mesec maj, ki kažejo na porast gostov predvsem v zdraviliščih, in sicer za 14 odstotkov. Ob tem se je število italijanskih gostov povečalo kar za 12 odstotkov. Porast gostov so zabeležili tudi v Ljubljani, in sicer za 12 odstotkov, v Portorožu za 11 odstotkov in na Bledu za devet odstotkov.

Piciga pričakuje v letošnji turistični sezoni šest odstotkov več prihodov gostov, štiri odstotke več nočitev in osem odstotkov višji turistični priliv. Omenil je, da bodo v okviru slogana I feel Slovenia poskušali uvesti tudi slogan Taste Slovenija ali Okusiti Slovenijo, pri čemer bo poudarek na čutih, na mehki promociji slovenskega turizma.

Vodja predstavništva STO v Nemčiji Majda Rozina Dolenc je poudarila, da je največja konkurenčna prednost Slovenije kot turistične destinacije na evropskem trgu raznolikost ponudbe na stičišču Alp, Sredozemlja in Panonske ravnine. Največje povpraševanje na nemškem trgu pa se nanaša na možnosti za preživljanje aktivnih počitnic. Po njenih besedah večji nemški organizatorji za letošnje leto napovedujejo 17 odstotkov več nočitev nemških gostov v Sloveniji.

Avstrijski gostje v Sloveniji največkrat iščejo možnosti pohodništva, golfa in predvsem wellness ponudbe. Prav na področju wellnessa pa sta tako Avstrija kot tudi sosednja Madžarska v zadnjem obdobju močno izboljšali svojo ponudbo, tako da vodja predstavništva STO v Avstriji Jan Ciglenečki za letošnjo turistično sezono upa na podobne rezultate kot lani.

Ponudba slovenskih term ostaja na italijanskem trgu eden najprivlačnejših slovenskih turističnih produktov in najpogostejši motiv prihodov italijanskih gostov, je povedal vodja predstavništva v Italiji Gorazd Skrt. Rast zanimanja pa beležijo tudi na področju golfa.

Vodja predstavništva STO v Bruslju Rok Klančnik je pojasnil, da je uvod v letošnjo turistično sezono zelo pozitiven. Ob tem je izpostavil slovensko predsedovanje EU, saj naj bi prav to pozitivno vplivalo na porast števila letalskih gostov. Ocenil je, da se bo porast števila gostov iz Belgije v prvi polovici leta povečal za 20 odstotkov, za 10 odstotkov pa naj bi zabeležili več Nizozemcev.

Ob robu novinarske konference je Hribar še omenil, da naj bi bil razpis za destinacijski management objavljen v roku enega tedna. Prihodnja Slovenska turistična borza pa bo po njegovih besedah potekala na štajerskem koncu, natančneje v Mariboru.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.