Nanju me je opozorila prijateljica, ki ji je posnetke pričkanj med mamo in najstniško hčerko (hčerko igra Sandi z roza lasuljo, prilepljenimi dolgimi »trepkami« in dolgimi nohti, za katere uporablja ščipalke za obešanje perila) poslala, kakopak, najstniška hčerka. Obe sta se še kako poistovetili s posnetki in se jim skupaj nasmejali. Seveda sem glas o njiju že razširila med svoje prijatelje, smejiva pa se jima tudi midve s hčerko.
Začela sta iz radovednosti
»Snemati sva začela zgolj iz radovednosti, za šalo. Kam se bo vse skupaj razvilo, pa nihče ne ve,« je začela Manja. »Hčerki, ki sta danes stari štirinajst in petnajst let, sta začeli spoznavati TikTok, pa smo tekmovali, kdo bo imel več ogledov. Takrat sva posnela dva ali tri videe, TikToka pa v bistvu sploh nisva poznala.« Potem pa se je Manja, ki je že dvajset let zaposlena v marketingu ter zadnjih nekaj let solastnica in direktorica marketinga v Minicityju, začela poslovno več ukvarjati s TikTokom in drugimi družbenimi mediji. »Marketing je področje, kjer moraš biti v koraku s časom. Do mladih najhitreje prideš z videi z informativnimi vsebinami, otroci se namreč redko usedejo in nekaj preberejo. Pa sem si mislila, zakaj ne bi tudi sama kaj posnela, ti si se mi pa kar pridružil,« se nasmehne Sandiju. »Seveda, ker si moja ljubeča žena,« je bil v svojem slogu hudomušen Sandi, za katerega je bilo snemanje najprej kar velik izziv, saj ga je bilo vedno strah kamere in javnega nastopanja. »To je zame nočna mora. Če je treba, naredim, ampak če lahko, se pa izognem.« V prvih videih sta se še malo lovila, potem pa postajala vedno bolj izkušena in bolje opremljena – zdaj imata mikrofone za boljši zvok, postavita luči … »Razvijaš se, tako kot tvoji videi. Vedno več si upaš in postajaš vedno bolj drzen. Na začetku mi je bilo zelo nerodno v javnosti posneti video, zdaj mi je vseeno. Ko sva snemala video z najstnico v parku, so se ljudje celo posedli naokoli in naju gledali.« Na začetku sta slovenila tuje štose, vmes pa so Manji, kreativki, že začele kapljati lastne ideje. »Ona je kreativni vodja, scenarist, jaz pa sem bolj igralec, ki posluša njena navodila. Poskušam pa biti čim bolj pristen.«
Širiti smeh in dobro voljo
Glede na to, da sta v zadnjih dveh letih posnela že okoli 400 videov – to pomeni enega na manj kot dva dni – nas je zanimalo, ali sta na dan našega srečanja že naložila na TikTok nov video. »Sva bila v službi,« sta se nasmehnila. Oba sta namreč redno zaposlena, Manja, kot rečeno, v marketingu, Sandi pa je produktni vodja v računalniški distribuciji. Vsebine snemata po navdihu, največkrat ob vikendih. Takrat lahko nastane tudi več videov naenkrat. »Zdaj že 20 dni nisva nič posnela,« sta se spogledala in dodala, da snemata po navdihu. Na začetku nista imela nekega konkretnega cilja, vedela sta samo, da želita širiti smeh in dobro voljo, ker smo tako in tako vpeti v ta prehitri tempo življenja in si pozabimo vzeti čas drug za drugega. Potem pa so njune vsebine postajale bolj usmerjene. »Scenariji z 'najstnico' so se ob dveh najstnicah začeli pisati kar sami od sebe, samo dobro moraš poslušati. Sicer pa črpava iz življenjskih situacij, s katerimi se srečujemo vsak dan, nad katerimi smo jezni, se jim smejimo, jih srečujemo v vsaki družini in partnerski zvezi ter se nenehno ponavljajo. Seveda pretiravava, da je vse bolj smešno, izogibava pa se drami, saj skušava ostati zabaven kanal.«
Nadaljevanje prispevka si lahko preberete v reviji Jana, št. 35, 27. avgust 2024.