© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Čas branja 2 min.

Kozmetična policistka


Lara Jelen
1. 2. 2012, 00.00
Posodobljeno
09. 08. 2017 · 09:58
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Lepotna strokovnjakinja s poslanstvom Paula Begoun že več kot 30 let analizira in ocenjuje na tisoče ličil in izdelkov za nego kože. V ZDA jo poznajo kot policistko v kozmetiki (cosmetic cop v angleščini).

Kozmetična policistka
Lepotna strokovnjakinja s poslanstvom Paula Begoun že več kot 30 let analizira in ocenjuje na tisoče ličil in izdelkov za nego kože. V ZDA jo poznajo kot policistko v kozmetiki (cosmetic cop v angleščini). Z delom hoče pomagati kupcem, kar počne tudi tako, da redno preverja, ali lahko določen izdelek res prinese obljubljene rezultate. Znanje deli z nami v knjigah, na spletnih straneh, TV-oddajah in tokrat tudi v Jani. Je redna gostja na šovu Oprah Winfrey ter na programih NBC in CNN. Med pogovorom nam je zaupala veliko koristnih dejstev o kozmetični industriji, izdelkih in njihovi uporabi.

Več bilijonov vredna lepotna industrija je ena redkih, ki cveti recesiji navkljub. S pojavljanjem novih blagovnih znamk se njena širitev nadaljuje, vendar se kupci nenehoma spopadamo z begajočimi odločitvami, kaj kupiti, kaj je res primerno za kožo in podobno. Odgovore na verjetno vsa vprašanja v zvezi s kozmetiko in uporabo pozna lepotna strokovnjakinja Paula Begoun, ki ne svetuje le kupcem, temveč tudi dermatologom, plastičnim kirurgom in velikim kozmetičnim podjetjem. Njene knjige (Dont go Cosmetic counter without me, The Beauty Bible in Blue eyeshadows should be Illigal) so se prodale v več kot 2,5 milijona izdajah po vsem svetu. V pogovoru smo jo povprašali o vsebini omenjenih knjig, predvsem o nasvetih, kako uporabljati kozmetiko in kako se znajti med množico kozmetičnih izdelkov.

Ne nasedajte praznim obljubam. »Že od rojstva prihajamo v stik z različnimi kozmetičnimi izdelki, z odraščanjem se to samo še stopnjuje, zato je pomembno, da so ti izdelki zares vredni denarja. Želim si, da predvsem ženske ne bi bile tako zaupljive oziroma naivne. Zavedati se morate, da kozmetična industrija pogosto daje prazne ali za lase privlečene obljube. Pri vedno novih in novih oglaševanih izdelkih nikoli ne povedo, zakaj je novi izdelek zamenjal starega, kaj je bilo s prejšnjim narobe, o katerem so ravno tako še pred kratkim trdili, da je izjemen. Pogosto nas zavedejo zvezdnice, ki oglašujejo izdelek, in ravno takšni oglasi nas prepogosto prepričajo. Pa seveda obljube, da je ravno tisti izdelek zares revolucionarno odkritje, zaradi katerega bodo izginile vse gube. A izdelka, ki bi zavrtel čas nazaj, ni. Tudi sama bi si želela slišati kaj takšnega, a to na žalost ni mogoče.«

Več v Jani št. 5, 31.1.2012


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.