Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Zadovoljivo znanje tretješolcev, manjka pa samostojno učenje


Dženana Kmetec
21. 10. 2018, 08.21
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Nekaj več kot petina tretješolcev oz. 4.418 učencev je v minulem šolskem letu sodelovala v poskusnem nacionalnem preverjanju znanja. Aprila letos so preverili svoje znanje pri matematiki in slovenščini. Rezultati, ki so bili objavljeni minuli teden, kažejo zanimive ugotovitve: učence bo treba spodbuditi k samostojnejšemu delu in pripraviti več nalog, ki bodo ločevale zelo dobre od odličnih dosežkov.

1539868958_cg_npz.jpg
Arhiv Štajerskega Tednika

Novembra lani so bile osnovne šole s slovenskim učnim jezikom povabljene k sodelovanju v poskusnem preverjanju znanja za učence 3. razreda v šolskem letu 2017/2018. Ali bodo sodelovali ali ne, so se na šolah odločali prostovoljno. Za takšen način preverjanja znanja se je odločilo 110 osnovnih šol, teste je opravljalo 4.418 učencev, kar je več kot petina vseh učencev 3. razreda. „Namen poskusnega preverjanja v 3. razredu je bil preveriti usvojeno bralno in matematično pismenost, pričakovano na tej starostni stopnji, in pridobiti povratno informacijo za učence, starše, učitelje, ravnatelje in sistem na nacionalni ravni, kako uspešni smo pri doseganju z učnimi načrti določenih ciljev in standardov znanja. Na konkretnih (poskusnih) preizkusih znanja pa naj bi se pokazale primernost njihovega obsega, težavnost posameznih tipov nalog, pa tudi jasnost in razumljivost navodil za vrednotenje ter morebitne težave pri samem vrednotenju,“ so pojasnili na Državnem izpitnem centru. Preverjanje pri predmetu slovenščina je potekalo 4. aprila, pri matematiki 10. aprila 2018. Analizo rezultatov so šole že prejele.

V povprečju boljši rezultat pri matematiki kot pri slovenščini

Preberite več v Štajerskem Tedniku


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.