© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Čas branja 2 min.

Zavarovalnice znajo biti kul: TikTok, Instagram in nova zgodba


Oglasno sporočilo
4. 12. 2025, 11.24
Posodobljeno
12:30
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Za TikTok in Instagram zavarovalnice ustvarjajo video vsebine, ki pritegnejo mlade in zahtevajo kreativnost ter prilagodljivost.

komunikacija_pisarna
arhiv naročnika
V ekipi je pomembna predvsem komunikacija

Kako nastajajo video vsebine, ki jih na družbenih omrežjih ne preskočimo po treh sekundah? Kako se razlikuje produkcija vsebin za družbena omrežja in spletne strani od klasične produkcije ter zakaj so prav mladi ena najbolj zanimivih ciljnih skupin? O tem smo se pogovarjali z Mojco Brecelj, specialistko za produkcijo v oddelku digitalnega in vsebinskega marketinga pri zavarovalnici Generali.

Mojca Brecelj je pri svojem delu vpeta v več različnih vlog. Kot pravi sama, skrbi za celoten produkcijski proces – od priprave scenarija, snemanja in režije do montaže z zahtevno postprodukcijo, ki vključuje tudi animacije ter končne objave videov.

Poleg poznavanja vseh faz video produkcije so po njenem mnenju ključne tudi osebne lastnosti, kot so vztrajnost, motiviranost in pripravljenost na nenehne spremembe. Takšno delo torej zahteva širok nabor znanj in veliko prilagodljivosti.

Znanje je pridobivala doma in v tujini, pri čemer ji je bila izkušnja iz tujine še posebej blizu: »Tam poudarek ni bil na teoriji snemanja ali zgodovini produkcije, temveč so nam takoj dali kamero v roke in rekli: ‘Posnemite zgodbo.’ In tako se je vse začelo.«

Zakaj so družbena omrežja poseben izziv

Večina video produkcije danes nastaja za splet in družbena omrežja, kar zahteva drugačen pristop kot klasična produkcija. Kot pojasnjuje Mojca Brecelj, je ključni izziv predvsem v številnih formatih, ki jih je treba prilagoditi posameznim platformam, ter v drugačnem načinu podajanja zgodb. Navaja, da imata že TikTok in Instagram različne zahteve glede montaže, pozornost gledalcev pa je na teh platformah bistveno krajša, zato mora vsebina pritegniti že v prvih sekundah. Pri daljših formatih, kot so filmi ali dolgometražni projekti, naša sogovornica pravi, da si gledalci za uvod in razvoj zgodbe praviloma vzamejo več časa.

Pomembno je poudariti, da vsebine nastajajo v sodelovanju z različnimi strokovnjaki – od vsebinskih ustvarjalcev do oblikovalcev. Mojca Brecelj ocenjuje, da je v ekipi pomembna predvsem komunikacija, in poudarja: »Ključno za dobro sodelovanje ekipe je, da se upoštevajo kakovostni predlogi, ne glede na to, kdo jih poda. Na koncu je najpomembnejše, da predlog prispeva k izboljšanju projekta.«

Mladi so za digitalni marketing zelo zanimiva in tudi zabavna ciljna skupina, meni sogovornica, saj so radovedni, odprti za nove platforme in hitro sprejemajo drugačne oblike pripovedovanja zgodb. Sama se z nasmehom spominja, kako jo je na TikTok prvi opozoril nečak, še preden je platforma postala priljubljena v Sloveniji. Danes je TikTok ena njenih najljubših platform, saj jo navdušuje način podajanja vsebin, kjer je klasična struktura zgodbe postavljena na glavo. Poudarja, da je pri nagovarjanju mladih zato ključno poslušanje in razumevanje njihovega pogleda na svet ter vzpostavljanje odnosa, ki upošteva njihova pričakovanja, hkrati pa jim odpira nova obzorja.

Nasvet za začetek kariere v digitalnem marketingu

In kaj bi Mojca Brecelj svetovala mladim, ki si želijo kariere v digitalnem marketingu, a še nimajo dolgoletnih izkušenj? Njen odgovor je zelo konkreten: »Narediti izstopajoč TikTok 'edit' in se z njim prijaviti na razpis.«

Slovensko zavarovalno združenje z namenom povečanja finančne in zavarovalne pismenosti mladih izvaja projekt LIT (Lajf = igra tveganja). Dodatne brezplačne izobraževalne vsebine ter karierne priložnosti za mlade v zavarovalništvu so na voljo na Instagramu @lajfjeigratveganja, Facebook strani, TikToku in spletni strani. Ekskluzivne priložnosti za delo, izobraževalne dogodke, zabavne in poučne vsebine so vsak mesec zbrane v LIT novičniku (prijava na LIT novičnik).

Slovensko zavarovalno združenje

E-novice · Novice

Prijavite se na e-novice in ostanite na tekočem z najpomembnejšimi dogodki doma in po svetu.

Hvala za prijavo!

Na vaš e-naslov smo poslali sporočilo s potrditveno povezavo.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.