Ocenjevanje na daljavo: »Učitelji ne bomo igrali hudobnih policajev«
Lani v tem obdobju so bili učenci sredi ocenjevalnega obdobja, dilem, kako in koliko ocen pridobiti, ni bilo. Letos je zgodba seveda povsem drugačna. »Pristojne institucije vedo, da nismo pripravljeni na ocenjevanje na daljavo, odgovornosti pa so se znebili tako, da so to preložili na učitelja in poudarili njegovo avtonomijo,« je pred časom za oddajo Tarča dejala učiteljica slovenščine Bojana Potočnik iz Šentjurja.

Zavod RS za šolstvo je sicer v začetku novembra objavil neka splošna priporočila za ocenjevanje znanja. Učiteljem so dejali, da, je potreben temeljit razmislek o tem, kako je mogoče oceniti učenčevo razumevanje in obvladovanje učnih vsebin. Med drugim so navedli, da naj učitelj sam presodi, ali bo znanje, pridobljeno v okviru izobraževanja na daljavo, vrednotil tudi z oceno. »Pri ocenjevanju znanja naj učitelj uporabi različne oblike in načine, naj pa se izogiba ocenjevanju s pisnimi preizkusi.«
»Če se s čim ne bi smeli igrati, so to ocene«
A učitelji pogrešajo enotna pravila in protokole, kako naj ocenjevanje na daljavo poteka. »Če se s čim ne bi smeli igrati, so to ocene, za njimi mora biti neki standard,« je opozorila učiteljica slovenščine in dodala, da so ocene pomemben kazalnik znanja in odskočna deska za vpis v srednje šole. Da je ravno ocenjevanje najšibkejša točka izobraževanja na daljavo, je poudarilo več učiteljev s pojasnilom, da bi ocena morala biti objektivna, kar pa se na daljavo ne da doseči. Na Zavodu RS za šolstvo so na vprašanje, ali pripravljajo enotne in konkretne smernice ter protokole ocenjevanja v času šolanja daljavo odgovorili le: »Proces pouka je avtonomna strokovna domena učitelja.«
Na OŠ Ljudski vrt pisnega ocenjevanja ni
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se