Fotografije Picture Slovenia zdaj tudi v palači OZN



»Ena izmed strategij za konkurenčnost Slovenije bi moralo biti tudi povečanje prepoznavnosti naše države v tujini, saj glede na številne raziskave glede tega dosegamo slaba mesta na različnih lestvicah; v večini se uvršamo od 57. do 62. mesta na svetu. Zato so pomembni domala vsi projekti, ki prispevajo k prepoznavnosti naše države v tujini. To ne vpliva ugodno le na turizem, temveč na vsa področja v državi. Izjemno delavno in uspešno leto projekta, ki zasleduje prav ta cilj, tako zaokroža odprtje razstave na dan sprejetja Slovenije v polnopravno članstvo OZN v Palači narodov v New Yorku, kjer je stalno predstavništvo Slovenije pri OZN, skupaj s Hrvaško ter Bosno in Hercegovino včeraj pripravilo sprejem za tuje diplomate in medije. Goste je ob tej priložnosti pozdravil tudi generalni sekretar Združenih narodov Ban Ki Moon. Temu bosta sledila še zaključek letošnjega velikega natečaja za naj fotografijo Slovenije, ki bo na dan državnosti, in jeseni še izid monografije doslej nagrajenih fotografij v štirih jezikih,« je povedal vodja omenjenega projekta, Novomeščan Primož Žižek.
Žižek ob tem dodaja, da je doslej projektu Picture Slovenia uspelo v domačih in tujih medijih zagotoviti več sto medijskih objav o naši državi. Med mediji, ki so objavljali novice o natečajih, zgodbe o Sloveniji in pri tem uporabili fotografije zmagovalcev natečajev, so številni dnevniki in tedniki, od Belgije, Velike Britanije, Srbije do Španije, Mehike, Italije, Nemčije in drugih, kjer so potekale razstave. Tudi specializirane popotniške in turistične izdaje, kot sta Travel Magazine ali Journeys Magazine, so naši državi in projektu posvetile pozornost. Še več objav pa je projekt dosegel na svetovnem spletu, tj. na spletnih portalih, kot je na primer Yahoo News, z velikanskim globalnim dosegom. Spletni portal Pictureslovenia.com pa so doslej obiskali ljudje iz 67 držav.
Letos prek 30.000 evrov nagrad, glavna nagrada 10.000 evrov
Na portalu projekta namreč že četrto leto zapored potekajo največji foto natečaji, kjer je svoja dela doslej prispevalo prek 4100 slovenskih fotografov. Doslej so ti v natečaje prijavili že prek 30.000 fotografij. Zato žirijo, ki jo poleg Žižka tvorijo priznani fotografski ustvarjalci Arne Hodalič, Borut Peterlin in Tomo Jeseničnik, vsako leto čaka zahtevna naloga izbiranja kakovostnih fotografij, ki najbolje predstavljajo Slovenijo.
Letos je glavna nagrada 10.000 evrov, med vsemi deli, ki jih bodo avtorji objavili do 25. junija, pa bo komisija izbrala prek 230 zmagovalnih fotografij v različnih kategorijah. Skupni nagradni sklad je letos še posebej bogat, vreden je več kot 30.000 evrov.
Kot omenjeno, za vsem skupaj stoji Primož Žižek, tudi direktor novomeškega zavoda Tovarna, v slovenski javnosti znan prav po zanimivih projektih Picture Slovenia in Stanovanjske kooperative, na Dolenjskem pa bolj po nekaterih festivalih (npr. koncerti Na trgu). »Projekt ne bi uspel brez sodelovanja prek 4000 fotografov in sodelovanja partnerjev, kot so Nikon Slovenia, Slovenska turistična organizacija (STO), Gospodarsko razstavišče, Diners Club Slovenia, Mint International House, Urad Vlade RS za komuniciranje, Ministrstvo za zunanje zadeve, Žito idr. Ob tokratnem natečaju pa tudi ne brez partnerstev z nekaterimi regionalnimi in lokalnimi turističnimi organizacijami, ki pomembno sooblikujejo atraktivnost tokratnih natečajev,« je dodal Žižek.
V prihodnje še bolj drzno in prodorno
V prihodnjem letu oče projekta Picture Slovenia napoveduje še več razstav po svetu, istoimenske kampe in večje število razstav v tujini. Upajo na še boljše partnerstvo z gospodarstvom, državo ter mednarodnimi organizacijami, pa tudi s Slovenci po svetu, da bi pri doseganju enega od pomembnih strateških vzvodov za povečanje konkurenčnosti in prepoznavnosti Slovenije še bolj tvorno sodelovali in strnili moči.
Eden od ciljev projekta je bil namreč, da slovenski amaterski in profesionalni fotografi ujamejo in fotografirajo ter tako predstavijo skrite kotičke in obraze Slovenije, doslej neznane tujcem. Zato so pri projektu hvaležni predvsem za logistično podporo STO in slovenske diplomatske mreže. »Prav slovenska naravna dediščina je ena od naših ključnih primerjalnih prednosti, fotografije pa govorijo tisoč besed in ustvarjajo takojšnjo prepoznavnost in vtise. Slogan projekta je tudi letos Poslikajmo Slovenijo, dodajmo pa, da so bili v letošnjem letu k ustvarjanju fotografij prvič povabljeni tudi tujci. Ti glede na fotografije še posebej cenijo naravo, kulinariko, prijaznost ljudi. Na tem velja graditi tudi v naprej,« je zaključil.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se