Trgovci ostajajo zvesti reklamnim katalogom
Gospodinjstva so v enem mesecu v povprečju prejela 2,6 kilograma reklamnih katalogov, so leta 2019 izračunali Ekologi brez meja. »Novejših podatkov žal nimamo, sklepamo pa, da je količina narasla, saj smo bili v preteklih dveh letih precej več doma,« je dejala predsednica Katja Sreš. Že pred leti so Ekologi pozvali trgovce, naj omejijo količino oz. obseg katalogov, predvsem v luči varovanja okolja, danes pa je na mestu razmislek zaradi draginje, ki je stroške tiska pognala v nebo.

Ekologi so še izračunali, da je vsako gospodinjstvo v enem letu tako prejelo vsaj 32 kilogramov reklamnih katalogov, saj so oglaševalci v predprazničnih mesecih še agresivnejši. Pri tem najbolj izstopajo oglasi trgovskih verig na drobno s pretežno prodajo živil. Tudi novejši podatki ne bi bili drugačni, saj se količina letakov ne zmanjšuje; gospodinjstvo tedensko prejme vsaj pol kilograma oglasnih sporočil.
Reklamni katalogi še vedno najučinkovitejši
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se