Postrežba vode iz pipe bi morala biti obveza gostincev
Udeleženci 2. slovenskega kongresa o vodah so napisali odprto pismo ministru za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravku Počivalšku, ki ga je podpisalo kar 13 strokovnih društev in organizacij. S pismom so ga želeli opozoriti na nesprejemljivo prakso, ki jo zadnja leta opažajo v številnih hotelih, restavracijah in gostinskih lokalih, v katerih strežno osebje odklanja naročilo za pitno vodo iz pipe.

Kot je povedala dr. Lidija Globevnik, predsednica Društva vodarjev Slovenije, na vprašanje, zakaj to počnejo, v večini odgovarjajo, da imajo takšna navodila, da vodo iz pipe postrežejo samo ob kavi, sicer pa si gostje ob jedi ali kot samostojno pijačo lahko naročijo ustekleničeno vodo. Po mnenju podpisnikov takšno ravnanje ni sprejemljivo in družbeno odgovorno iz več vidikov. V prvi vrsti gre za neupoštevanje želja in preferenc gostov, ki po tej praksi ne smejo biti postreženi tako, kot si želijo. S takšnim ravnanjem, ki se ga v turizmu ne bi smeli iti, se tudi utrjuje predstava o pitni vodi kot komercialni dobrini, kot zgolj eni od pijač v vrsti drugih, ki so dostopne samo za plačilo. Takšno družbeno neodgovorno ravnanje lahko povečuje tudi količino odpadne embalaže.
Voda iz pipe brezplačno, postrežba ne
Ministrstvo ne more predpisati obvezne strežbe vode
Če je gost kralj, zakaj mu ne bi na njegovo željo postregli tudi vode iz pipe?
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se