Korona zdesetkala naročila promocijskega blaga
Oktober, november in december so meseci, ko so imeli oblikovalci in tiskarji običajno polne roke dela. Tiskarski stroji se sploh niso ustavili, naročil je bilo toliko, da so jih komaj dohajali. Da je bilo delo končano in blago za stranke pravočasno pripravljeno, je bilo treba prebedeti marsikatero noč. Letos je vse drugače.

Adrijana Predan in Roman Ekart iz Tiskarne Ekart Design sta poudarila, da se razmere, ki jih je prinesla epidemija koronavirusa, pri tiskarski dejavnosti precej poznajo. »Letošnje leto je v vseh pogledih nenavadno. Medtem ko si februarja sploh nismo predstavljali, da bo karkoli drugače kot v minulih letih, se je potem že marca vse obrnilo. Sredi meseca je prišlo do zaprtja številnih dejavnosti in šol, prireditev in dogodkov ni bilo. Za vse te segmente strank (društva, podjetja, šole …) oblikujemo kar veliko izdelkov. V pomladnih in poletnih mesecih smo čutili velik upad na področju tekstila, tudi tiskanje brošur je odpadlo. Skratka, skrčilo se je vse, kar je povezano s prireditvami in panogami, ki so popolnoma obstale. Ogromno majic izdelamo za devetošolce (valete) in maturante, letos je bilo teh naročil za peščico. Gasilskih in drugih društvenih prireditev (veselic) ni bilo, tudi na tem segmentu je tiskanje majic odpadlo. Običajno je tako, da organizatorji naročijo majice za vse, ki delajo na prireditvi. Pri dejavnostih, ki so poslovale, so se naročila zmanjševala. Vsi so začeli racionalno gledati na stroške in se za nabavo blaga, ki ni nujno potrebno, niso odločali. Letos se vsi borimo za obstanek. Čeprav smo med tistimi srečneži, ki še lahko delamo, v primerjavi s tistimi, ki so bili zaradi ukrepov primorani ustaviti dejavnost,« je poudarila Predanova in pojasnila, da je v njihovem podjetju 11 zaposlenih.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se