Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Čas branja 1 min.

Dolge lovke Iluminatov


J. P.
26. 6. 2013, 22.13
Posodobljeno
09. 08. 2017 · 09:52
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Tržniki pri izdelovalcu avtomobilov Lexus poskušajo znamko prilagoditi tržišču, zato so si nadeli modno podobo, za katero menijo, da bi lahko delovala.

uvodna
Youtube / Zajem zaslona
Zloglasno oko

Žal pa to v teh časih pomeni pogrevanje vedno enakega simbolizma iluminatov, neizbežno s tem pa tudi njihovega načrta.

1
Youtube / Zajem zaslona

Imenovani simbolizem se bolj kot ne vrti okoli očesa v trikotniku, ki predstavlja temeljni dualistični koncept. Temu so dodali še namige na nadzor uma in podobe, ki predstavljajo policijsko državo.

3
Youtube / Zajem zaslona

Verjeli ali ne, vse to je mogoče najti v Lexusovi oglasni kampanji. Narava luksuznih avtomobil je taka, da so namenjeni ljudem, ki se ne obremenjujejo s ceno in porabo, so pa toliko bolj dovzetni za podobo in slog, katerega del je neizogibno tudi prevozno sredstvo. In slog dandanes očitno pomeni iluminatski simbolizem.

2
Youtube / Zajem zaslona

Tako je v oglasu, ki ga je režirala Malina Matsoukas, mogoče videti ženski model v karirasti opravi, ki je ena izmed številnih referenc na okultni koncept dvojnosti prostozidarjev. Podobno pomenita prepleteni črna in bela kača – dvojnost svetlobe in teme, dobrega in zla. Nadalje so ženski modeli zaslepljeni, kar se nanaša na nadzor uma, ena izmed njih v karirasti obleki pa si zakriva eno oko, ki je več kot očiten poklon prepoznavnemu simbolu.

Podobna simbolika se pojavlja tudi v drugem oglasnem videoposnetku Jonasa Akerlunda, ki je režiral več posnetkov Lady Gaga. Vendar Lexus ne orje ledine – to je pred njim storil že Mercedes-Benz. Si te konglomerate lastijo iluminati?


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.