V prvem četrtletju še nočna izmena

##IMAGE-3310004##
V novomeškem Revozu o skrajševanju delovnega tedna in o zniževanju plač za zdaj še ne razmišljajo, predsednik uprave Aleš Bratož pa je sodelavce, v soboto pa tudi javnost v intervjuju za sobotno prilogo Dela seznanil z nekaj optimističnimi podatki. Te dni namreč kaže, da bo v januarju naročil še dovolj in da Revozu ne bo treba opustiti drugo polovico nočne izmene.
Bratož je v intervjuju poudaril, da ima Revoz vseeno srečo, ker izdeluje manjša modela - twingo in clio II, saj so zadnji tedni pokazali, da bo prav ta segment izdelkov najmanj občutil krizo. »To se potrjuje tudi s svežimi naročili. Zdaj lahko tudi povem, da bomo v prvih treh mesecih naslednjega leta skoraj zagotovo ohranili dosedanji dve izmeni in pol,« je dejal. Dodal je še, da bi ob nadaljevanju sedanjih pozitivnih trendov morda morali delati celo nekaj sobot. K uspešni prodaji prispeva twingo, ki se po Evropi dobro prodaja, tako da se v proizvodnji tudi povečuje delež teh vozil.
Revoz je zaradi zmanjševanja prodaje konec oktobra za polovico predčasno zmanjšal nočno izmeno, se v novembru odločil za štiri nedelovne dneve in v decembru za sedem, medtem ko so okrog praznikov zaposleni doma že po načrtih. S 1. decembrom so v Revozu začeli 12-mesečno obdobje začasne prerazporeditve delovnega časa.
»Večina podjetij danes v Sloveniji uvaja skrajšani 36-urni delovni teden in z njim nepriljubljeno zmanjševanje plač do 10 odst. Mislim, da to ni najboljši način, ki bi ga delodajalci, socialni partnerji in država lahko našli. Morali bi najti skupni interes, saj je jasno, da če se ljudi odpusti, gredo na zavod za zaposlovanje in to državo stane. Zakaj ne bi ljudje ostali v službah in bi tista sredstva, ki bi jih zavod izplačeval, dobila podjetja?« razmišlja v pogovoru za prilogo Dela Bratož. Meni tudi, da bi morala država poleg pomoči za večjo likvidnost podpreti tudi ukrepe, ki bi spodbujali prodajo vozil.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se