V naši državi ob znanih dejstvih prehod na e-mobilnost znanstvena fantastika
Čeprav si je v Sloveniji z relativno šibkim elektro-distribucijskim omrežjem in nezadostnimi proizvodnimi viri električne energije težko predstavljati e-mobilnost kot edini način prometa v prihodnje, to ostaja trden načrt slovenske vlade in celotne Evropske unije.

Dejstvo je, da slovensko elektro-distribucijsko omrežje na marsikateri od lokacij dodatnih obremenitev ne prenese – to dokazujejo nezmožnosti priključevanja malih sončnih elektrarn v omrežje. V družbi SODO so pojasnili, da reševanje izzivov z omrežjem definira razvojni načrt za naslednje desetletno obdobje, ki so ga objavili januarja. Ta med drugim predvideva za 3,5 milijarde evrov vlaganj v sistem, če želi Slovenija doseči zastavljene cilje. Toda: s predvidenimi 3,5 milijardami evrov v naslednjem desetletnem obdobju bo distribucijski sistem omogočal polnjenje za komaj 148.000 električnih osebnih avtomobilov (v Sloveniji je registriranih 1,2 milijona osebnih avtomobilov!), konično obremenitev 296 MW in letno porabo električne energije 593 GWh.
Višji zneski na položnicah za elektriko
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se