Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Sprememba pouka: En teden doma, en teden v šoli


Estera Korošec
26. 3. 2021, 22.58
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

V primeru poslabšanja splošne epidemiološke slike naj bi bili učenci od šestega do devetega razreda v šoli vsak drugi teden. Tako je zapisano v okrožnici Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, ki so jo v tem tednu prejeli tudi ravnatelji podravskih osnovnih šol. Gre za tako imenovani model šolanja C1, ki predvideva zmanjšano število učencev, ki se hkrati izobražujejo v šolskih učilnicah.

1616680767_cg_model_solanja_1.jpg
Arhiv Štajerskega Tednika

Po modelu C1 se bo pouk v prostorih šole ves čas izvajal za otroke od 1. do vključno 5. razreda. Za učence od 6. do 9. razreda pa bo pouk potekal izmenično v šoli in na daljavo. Predvidena je tedenska izmenjava. Šole so že prejele natančne usmeritve za izvajanje modela C1. Učiteljem svetujejo, naj delo za tiste učence, ki pouk obiskujejo izmenično v šoli in na daljavo, načrtujejo za 14 dni. Pri tem pa naj upoštevajo tudi zmožnosti učencev za samostojno delo, ko teče izvajanje pouka na daljavo.

Ta model ne bo pripomogel k omejitvi širjenja okužb

»Ta model pouka ne bo veliko pripomogel k manjšemu širjenju okužb z virusom covid-19. Na naši matični šoli bomo imeli v času pouka na predmetni stopnji šest praznih in sedem polnih učilnic otrok, kar je popolnoma nesmiselno. Vsekakor bi bilo bolje, če bi na primer polovica osmega razreda bila pri pouku v šoli, druga polovica pa bi lahko s pomočjo kamere spremljala dogajanje v učilnici. To bi pomenilo, da bi imeli v učilnici samo 14 osmošolcev namesto 28,« je pojasnila Tatjana Vaupotič Zemljič, ravnateljica OŠ Ljudski vrt.

Prav tako jo preseneča, da so bili o morebitni spremembi modela šolanja obveščeni čez noč brez širše razprave z ravnatelji: »Novi model bo povzročil veliko težav in zahteval ogromno dodatnega napora učiteljev. Učitelj matematike bo na primer izvedel uro z devetošolci v živo v šolski učilnici. Nato pa bo tekel do računalnika v drugo učilnico, da bo lahko učno snov odpredaval še sedmošolcem, ki se v tistem tednu šolajo od doma.«

Model šolanja C1 popolnoma nesmiseln za manjše osnovne šole

Preberite več v Štajerskem Tedniku


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.