Novomeški digitalni agenciji Mediodrom dva Semplerja

##IMAGE-3323908##
Mediodrom, še ne triletna novomeška digitalna agencija, je nedavno v Portorožu na festivalu medijskih trendov Sempl skupaj z dvema globalnima agencijama, Publicis Groupe in OMD, prejela kar dva zlata Semplerja. Nagradi so dobili za Renaultovo kampanjo Twingospodične na področju Slovenije in Hrvaške, in sicer za strateško uporabo medijskega spleta in najboljšo akcijo na družbenih omrežjih.
Nagradi je skupaj s soustvarjalci kampanje prevzela Milena Jakovljević, vodja digitalnega marketinga v Mediodromu: "V Mediodromu smo še posebej ponosni na nagrado za najboljšo akcijo na družbenih omrežjih, saj gre za področje, ki smo ga pri tem projektu v naši agenciji pokrivali najbolj intenzivno."
Agencija je sicer širši dolenjski publiki znana tudi kot soorganizator Malega festivala velikih vin, so še sporočili iz podjetja.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se