Nagrada Marketinška odličnost leta tudi za Krko

##IMAGE-3649470##
Društvo za marketing Slovenije (DMS) je v okviru 20. Slovenske marketinške konference na zaključni prireitvi v štirih kategorijah podelilo novo nagrado Marketinška odličnost leta in izbralo prejemnika velike nagrade izmed vseh štirih zmagovalcev posamezne kategorije. Absolutna zmagovalka je postala družba Postojnska jama, podelili so tudi nagrado marketinški up, ki jo je prejela Teja Šulin Podkrajšek. V kategoriji velikih podjetij je nagrado Marketinška odličnost leta prejela novomeška tovarna zdravil Krka.
Priznanje marketinška odličnost leta je namenjeno podjetjem oziroma institucijam, ki izvajajo poslanstvo Društva za marketing Slovenije in udejanjajo marketing kot poslovno usmeritev. Prehod s posameznika na podjetje je pomemben konceptualni preskok, ki potrjuje poslovno funkcijo marketinga v organizaciji. Nagrada je tako namenjena celotnemu podjetju, ki je s svojo marketinško usmerjenostjo, miselnostjo in pristopi vzor celotni marketinški oziroma poslovni skupnosti ter v skladu z dolgoročno strategijo društva, so med drugim zapisali v sporočilu za javnost.
V obrazložitvi nagrade za Krko so zapisali: Skupina Krka je v letošnjem prvem četrtletju povečala dobiček za 30 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem lani, s svojimi farmacevtskimi produkti pa je prisotna v več kot 70 državah po vsem svetu. Recepture za farmacevtske produkte ostajajo neznanka, recept za uspeh Krke pa vsebuje tudi nepogrešljivo sestavino marketinga, ki je sicer zaradi narave izdelkov ozko in strogo zakonsko reguliran. Posledično podjetje nenehno išče inovativne rešitve in pristope – ter pri tem tudi uspeva. Prodajo izdelkov si namreč podjetje zagotavlja izključno preko učinkovitega marketinško prodajnega spleta, ponudbo svojih izdelkov pa dopolnjuje na način, da kar najbolje zadovoljuje potrebe kupcev, recimo z inovacijami farmacevtskih oblik, ki omogočajo enostavnejše in bolniku prijaznejše jemanje, ali pa v dodatnih jakostih učinkovin, ki omogočajo bolniku bolje prilagojeno odmerjanje. »Zaradi prepoznane vloge marketinga se vse strateške odločitve sprejemajo tudi na osnovi mnenja marketinga, na primer odločitve, vezane na širjenje asortimana, vstopanje na nova terapevtska področja, usmerjanje v nove tehnološke rešitve,« pojasnjujejo v Krki.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se