Konzum v spletno trgovino in logistični center investiral štiri milijone evrov
Največja hrvaška maloprodajna trgovska veriga Konzum je danes v Zagrebu predstavila svojo 30 milijonov kun (3,95 milijona evrov) vredno investicijo v prenovljeno spletno trgovino in nov logistični center. Logistični center v velikosti 5000 kvadratnih metrov so odprli v nekdanjem nakupovalnem centru Getro, ki je bil v lasti Mercatorja.

Predsednik uprave Konzuma Darko Knez je povedal, da je nov koncept spletne trgovine - Konzum Klik - začetek novega obdobja prodaje živil in pijač na Hrvaškem, so objavili na spletni strani družbe Agrokor. Konzum je vodilni trgovec na hrvaškem trgu, ko gre za prodajo na spletu, v prihodnjem letu pa pričakuje več kot trikratno povečanje prodaje.
Kot je še napovedal Knez, bodo januarja v zagrebškem logističnem centru uvedli tudi drive-in storitev, načrtujejo tudi širitev distribucije spletne trgovine na Reko, Osijek in Split, kot tudi v regiji.
V spletni trgovini ponujajo približno 8000 izdelkov, povprečna vrednost košarice je 630 kun (83 evrov). Kot novost v spletni trgovini so izpostavili posredovanje informacij kupcem o imenu in priimku vročevalcev, kot tudi njihove fotografije.
Knez je poudaril, da bodo čez dva tedna odprli tudi prenovljeni nakupovalni center v Ulici grada Vukovarja v širšem središču Zagreba. Gre za nekdanji nakupovalni center Mercator, ki je bil eno prvih tovrstnih nakupovalnih središč v hrvaški prestolnici in zelo priljubljen med Zagrebčani.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se