Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Možnost uveljavljanja reklamacij na bankah
Čas branja 1 min.

Kaj storiti, če ste pri Adrii Airways že kupili letalske karte?


A.S./STA
2. 10. 2019, 14.13
Posodobljeno
15:16
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Potniki, ki so pri Adrii Airways kupili letalske karte z bančno kartico, imajo možnost uveljavljanja reklamacij pri banki, ki je kartico izdala, so po začetku stečaja letalskega prevoznika danes sporočili iz tržnega inšpektorata.

adria-airways, odpovedi, potniki, brnik, brniško-letališče
STA
Nekateri potniki so kritični, da jim Adria ne pomaga pri reševanju nastalih težav.

Če banka zavrne zahtevek za povračilo plačanega zneska, se lahko potrošnik obrne na Združenje bank Slovenije.

Potrošniki oz. imetniki bančne kartice lahko pri svoji matični banki, ki je izdajateljica kartice, vložijo zahtevek za povračilo plačanega zneska. To lahko zahtevajo v osmih tednih od dneva, ko je bilo plačilo izvedeno, svojemu zahtevku pa naj priložijo kopijo dokazila o plačani storitvi, podatek o dnevu opravljenega plačila in obvestilo o odpovedanem letu.

Glede na to, da je podan predlog za stečaj Adrie Airways, s čimer je potrošnikom oteženo pridobivanje potrdil o odpovedanih letih, je tržni inšpektorat Združenju bank Slovenije predlagal, naj se začetek stečajnega postopka šteje za dokazilo o odpovedi letov ter naj o tem obvestijo banke.

NLB: Potniki naj se najprej obrnejo na prodajno mesto

Iz NLB pa so sporočili, da se morajo potniki v primeru nakupa letalskih vozovnic najprej obrniti na prodajno mesto, kjer so vozovnice kupili, in zahtevati povračilo stroškov, ker storitev ni bila oz. ne bo opravljena.

Če se s prodajnim mestom ne morejo dogovoriti, pa se lahko obrnejo na banko, ki je izdajateljica kartice, s katero je bil opravljen nakup letalskih vozovnic. Banki morajo podati finančno reklamacijo oziroma izjavo, iz katere je razvidno, katere storitve niso bile opravljene.

"Tu morajo biti potniki zelo pozorni, in sicer najprej pri tem, da finančno reklamacijo izvedejo pravočasno - najpozneje v 120 dneh od datuma leta, ki ni bil izveden. V finančni reklamaciji morajo navesti datum leta, ki ni bil izveden, in druge podatke o njem, na primer destinacijo, število potnikov, številko leta itd. Koristno je, če priložijo tudi vso morebitno pisno komunikacijo s prodajnim mestom o nakupu letalskih vozovnic in prošnji za vračilo plačanega zneska, POS potrdilo, mesečni izpisek," so pojasnili na banki. Dodali so, da v NLB sicer vsako finančno reklamacijo obravnavajo individualno in v skladu z rednimi postopki reševanja reklamacij.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.