Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Čas branja 1 min.

H&M načrtuje odprtje novih trgovin


M.J.
24. 3. 2015, 14.42
Posodobljeno
09. 08. 2017 · 09:56
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Švedski trgovec z modnimi oblačili H&M je v novo leto krenil z mastnim dobičkom. Med 1. decembrom in 28. februarjem se je dobiček povečal za več kot tretjino na 3,6 milijarde švedskih kron (387,5 milijona evrov), so danes v Stockholmu sporočili iz družbe, ki letos načrtuje odprtje večjega števila novih trgovin.

h&m.jpg
STA
V podjetju H&M vedno iščejo ljudi, ki vidijo svojo prihodnost v modnem poslu.

Četrtletni prihodki so porasli za četrtino na 40,3 milijarde kron (4,3 milijarde evrov). "Takšno rast smo dosegli kljub dolgoročnim investicijam v področja, kot so spletni nakupi in informacijska tehnologija, s katerimi naj bi H&M v prihodnje še okrepili," je po poročanju nemške tiskovne agencije dpa dejal prvi mož družbe Karl-Johan Persson.

Trgovcu z oblačili je uspelo povečati prodajo v primerjavi s prvim četrtletjem 2014 tudi na njegovem najpomembnejšem trgu - Nemčiji. V tej državi je v prvih treh mesecih poslovnega leta ustvaril 8,7 milijarde kron (936 milijonov evrov) prihodkov, kar je 11,5 odstotka več kot pred letom dni. Za največjega tekmeca H&M na nemškem trgu velja španska skupina Inditex s svojo najpomembnejšo blagovno znamko Zara.

H&M načrtuje nadaljevanje uspešnega poslovanja, kar naj bi mu uspevalo predvsem z novo linijo kozmetičnih izdelkov, razširitvijo ponudbe izdelkov za dom pod blagovno znamko H&M Home ter odprtjem 400 novih trgovin po vsem svetu.

H&M je sredi letošnjega februarja odprl svojo prvo trgovino na Tajvanu. Še to pomlad namerava vstopiti tudi na perujski trg, poleti načrtuje odprtje svoje prve trgovine v azijskem Macau, v drugi polovici leta pa še v Južnoafriški republiki in Indiji.

Švedi pa se naokrog po globusu širijo tudi s svojo spletno trgovino: najpozneje do jeseni bodo prek spleta lahko oblačila znamke H&M nakupovali potrošniki v devetih novih državah, namreč na Portugalskem, Poljskem, Češkem, Slovaškem, v Romuniji, na Madžarskem, v Bolgariji, Belgiji in Švici.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.