Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Dolenjci uspešni s konopljino kozmetiko Hemptouch


M. M., foto: Kanas
20. 8. 2015, 13.00
Posodobljeno
30. 08. 2015 · 09:49
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

hemptouch_jernej_redek_tehtanje_semen_konoplje.jpg
Arhiv Dolenjskega lista
Redkova kmetija je že vrsto let znana po špargljih, nove priložnosti pa sin Jernej išče tudi z industrijsko konopljo.
hemptouch_poodjetni__ka_ekipa_marko__silvija__jernej.jpg
Arhiv Dolenjskega lista
Hemptouch podjetniška ekipa: Marko, Silvija in Jernej

V domačem prostoru rastejo med mladimi podjetniki izjemne zgodbe o uspehu prav v povezavi z industrijsko konopljo, ki jo v medijih še prevečkrat krasijo kontroverzni naslovi. Dolenjsko podjetje Kanas, registrirano v novomeškem Podbrezniku, je z inovativno konopljino kozmetiko prepričalo komisijo Mednarodnega sejma obrti in podjetnosti MOS. Uvrstili so jih namreč v skupino 10 mladih podjetnikov, ki bodo svoje inovativne izdelke predstavljali na osrednjem prostoru celjskega sejma, so sporočili iz Kanasa.

Ustanovitelja podjetja, Silvija Špehar in Marko Sladič, žanjeta uspehe s konopljino kozmetiko Hemptouch, ki v prevodu pomeni dotik konoplje. Te dni končujeta priprave za nastop na radgonskem kmetijskem sejmu Agra, kjer je industrijska konoplja med vodilnimi temami. V sklopu sejma bo potekal tudi letošnji Svetovni kongres konoplje.

»Razvoj mladega podjetja zahteva celega človeka in če bi takrat vedel, kako težki bodo prvi koraki, bi še enkrat premislil. Vendar nas v Kanasu vodijo jasno določeni cilji«, pravi Marko Sladič in ob tem ne skriva ambicij za vstop na tuje trge. »Naša kozmetika je ob slovenskem trgu prisotna že v Italiji in na Hrvaškem, vstopamo pa tudi na švedski in britanski trg«, še dodaja 34-letni Marko.

»Neverjetno je, da vsak dan dobivamo pozitivne odzive naših kupcev, ki povedo, kako jim naša kozmetika rešuje kožne težave«, doda Silvija Špehar, ki v podjetju skrbi za snovanje in razvoj novih izdelkov. »Dermatitis, luskavica, alergije in vnetja – vse to pesti naše tipične kupce, ki jih konvencionalna kozmetika pusti na cedilu. Jaz verjamem, da naravna kozmetika iz hladno stiskanega konopljinega olja in CBD smola res pomagata. To je pravi razlog, da sem se odločila za ustanovitev blagovne znamke Hemptouch «, še doda 32-letna biologinja.

Partner v podjetju je tudi Jernej Redek, ki na svoji kmetiji v vasi Krka na žetev pripravlja že drugo letino konopljinih rastlin: »Prejšnji teden smo na njivi želi vršičke konoplje, ki se uporabljajo za ekstrakcijo konopljine smole.«

Prav konopljina smola, natančneje imenovana s kratico CBD, je dragocena učinkovina, ki jo kupci na trgu vse bolj iščejo.

Konopljo za pridobivanje konopljine smole, je potrebno požeti ob pravem času, tik pred preden obrodijo semena. Jernej Redek, po izobrazbi agronom, razloži: »Konopljo smo želi celo in jo obesili v kozolec, da se osušijo listi. Sledi vršičkanje, kjer bomo odstranili liste od stebla, iz njih pa se pridobi konopljina smola. Še bolj se veselimo žetve, ki jo načrtujemo v začetku septembra.«

Pri Kanasu so linijo kozmetike že dopolnili s težko pričakovanimi izdelki iz CBD smole. V medicini in kozmetični industriji je CBD trenutno ena najbolj raziskovanih učinkovin. »CBD daje novo upanje za avtoimunske bolezni in kožne težave«, je prepričana Silvija, ki bo naslednje dni kozmetiko Hemptouch predstavljala na radgonskem kmetijskem sejmu Agra.

V septembru se bo Kanas predstavil na celjskem sejmu MOS med 1000 razstavljavci iz več kot 30 držav. Kot omenjeno, so na razpisu MOSovi podjetni talenti prepričali komisijo in se uvrstili med 10 mladih podjetnikov, ki bodo svoje inovacije predstavljali v osrednjem delu dvorane L.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.