Delavnica o uporabi IKT tehnologije


Center za podjetništvo in turizem Krško izvaja tudi promocijo podpornih storitev in v okviru tega je v torek organiziral brezplačno delavnico na temo uporabe informacijsko komunikacijskih tehnologij ter spletnih orodij za večjo prepoznavnost, promocijo, ter interaktivno komunikacijo in s tem izboljšanje uspešnosti poslovanja podjetij.
Predavatelji so med drugim opozorili na brezplačna orodja, ki omogočajo uporabo funkcij, ki jih podjetje potrebuje za uspešen začetek poslovanja in promocije. Poleg tega je na spletu veliko tako imenovanih "social networking" mest, ki omogočajo, da te stranke opazijo in spoznajo. S pravilno in premišljeno uporabo lahko dosežemo veliko število uporabnikov oziroma potencialnih strank.
Med elementi sodobne promocije in interaktivne komunikacije sodijo tudi rezervacijski sistemi. Uporaba rezervacijskih sistemov izhaja iz potrebe po povečanju produktivnosti na osnovi avtomatiziranih prodajnih in drugih poslovnih procesov v turizmu. Internet je tu osnovna prodajna pot.
Za uspešnost podjetja je čedalje bolj pomembno imeti prave informacije v pravem trenutku. Primerno orodje za urejanje informacij, za upravljanje s strankami in projekti je t.i. CRM (Customer Relationship Management), ki so dostopni že za minimalno ceno, kar omogoča upravljanje z informacijami in zadržanje strank ter s tem najcenejšo širitev obsega trga. Predstavnik občine je tudi pojasnil, kako je s projektom izgradnje širokopasovnega omrežja po celi občini, ki je v teku, da bo potem povsod mogoča sodobna komunikacija.
Gradivo je dostopno tudi na spletni strani Centra za podjetništvo in turizem Krško.
Brezplačne delavnice z aktualno tematiko bodo organizirane tudi prihodnje, o čemer vas bomo prav tako obveščali.
Center za podjetništvo in turizem Krško
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
