Dana nekoliko povečala prodajo, spet tudi zaposluje

##IMAGE-3338423##
Mirnska proizvajalka pijač Dana je kljub nestanovitnemu poletju v prvem polletju glede na lansko primerljivo obdobje zabeležila štiriodstotno količinsko in dvoodstotno vrednostno rast prodaje. Njeno poslovanje bo tudi v drugi polovici leta krojilo vreme, sicer pa v Dani po desetletju zmanjševanja števila zaposlenih letos spet zaposlujejo.
Direktor Dane Marko Hren je za STA povedal, da so glede na lansko polletje v enakem letošnjem obdobju na domačem trgu količinsko prodali za 12 odstotkov in vrednostno za štiri odstotke več pijač. Do omenjene razlike v deležih prihaja zaradi povečane prodaje ustekleničene vode, ki ima pač nižjo ceno, je pojasnil.
Na tujih trgih so glede na lansko polletno obdobje zabeležili štiriodstotni količinski in približno desetodstotni vrednostni padec prodaje pijač. Hkrati pa je Dana pri prodaji svojih polizdelkov oz. baz, sirupov in emulzij v primerjavi z lanskim polletjem zabeležila 28-odstotno rast.
Sicer pa so v Dani, kjer so, kot je ocenil direktor, po lanskem težkem letu ustavili padanje in kjer se že vse leto kažejo pozitivne smernice, glede letošnjega poslovanja optimistični. Dana nima težav z likvidnostjo in bankami, v zadnjih dveh letih pa so uspeli vrniti za dva milijona evrov posojil, je dodal.
V družbi tudi vlagajo v nove izdelke in njihovo oglaševanje. Med naložbami je direktor opozoril, da bodo v jeseni začeli z 2,5 milijona evrov vredno naložbo nove linije za polnjenje sokov in nektarjev v večslojno kartonsko embalažo in posodobitve proizvodnje svojih polizdelkov.
Po desetletju zmanjševanja števila zaposlenih pa so v družbi, ki zaposluje približno 90 ljudi, letos zaposlili dva nova delavca, dva pa bodo zaposlili v drugi polovici leta, je še povedal Hren.
Po podatkih družbe Dana nekaj več kot 70 odstotkov svojih izdelkov proda na domačem trgu, razliko pa na Hrvaškem in Slovaškem, v Italiji, Rusiji, na Kitajskem ter v ZDA. S svojimi polizdelki je tudi vse bolj zastopana na Hrvaškem, v BiH, Srbiji in Makedoniji ter na Kosovem.
Na področju negaziranih voda Dana v Sloveniji dosega 14-odstotni tržni delež. Dana je letos začela izdelovati nekaj novih pijač, med njenimi novostmi pa so negazirana brezalkoholna pijača Dana Fruty, prenovljena blagovna znamka sadnih sirupov in Danini sirupi, izdelani brez dodatka sladkorja.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se