Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Destrnik: Vreče s smetmi bi več dni stale ob cestah


Mojca Zemljarič
6. 4. 2018, 21.51
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Svetniki občine Destrnik so na minuli, 22. redni seji potrdili pravilnika o ravnanju s komunalnimi odpadki in tarifnem sistemu za obračun storitev na področju smetarske dejavnosti. Oba akta bosta po 1. januarju 2019 osnova za obračun cen ravnanja s komunalnimi odpadki na širšem ptujskem območju.

1523048025_mz_os_destrnik.jpg
Arhiv Štajerskega Tednika

Podobno kot pri prvem branju je bilo tudi pri drugi obravnavi največ polemike zaradi predvidenega obračuna cen lastnikom vikend hišic. Gre za objekte, ki so nenaseljeni in se uporabljajo občasno. Direktor podjetja Čisto mesto Ptuj, ki je na območju občine Destrnik koncesionar, je pojasnil, da bi lastniki vikendov smeti odlagali v PVC-vreče. Prevzeli bi jih na sedežu izvajalca, torej Čistega mesta. Vrečke bi ob dogovorjenih terminih nastavili ob rob ceste na svojem zemljišču, izvajalec pa bi jih pobral. SDS-ova svetnica Elizabeta Fras je opozorila, da lastniki vikendov prihajajo občasno. Po sistemu, ki ga predlaga izvajalec, bi lahko potem vreča, polna smeti, ob cesti na odvoz čakala po več dni. Predlagala je, da bi se vreče raje odlagale v posode na skupnih zbirnih mestih. Direktor Letnik se je s pobudo strinjal in dodal, da rešitev, kako izvajati storitev na terenu, še iščejo in da so ena izmed možnosti tudi skupne posode. Cena, ki jo bodo za odvoz odpadkov plačevali lastniki nenaseljenih vikend hiš, bo znašala okrog tri evre mesečno.

Pravično bi bilo, če bi odpadke tehtali

Svetnik Silvo Horvat (SDS) je pripomnil, da se mu tudi trenutni način obračuna za ravnanje z odpadki ne zdi pravičen. „Imamo 120-litrsko posodo in se nam obračuna volumna za 120 litrov mešanih komunalnih odpadkov. Čeprav je posoda polna samo do četrtine, recimo okrog 30 litrov. Pošteno bi bilo, da bi bila na smetarskem vozilu tehtnica. Tako bi se stehtalo, koliko odpadkov kdo ustvari in naj toliko tudi plača za storitev.“ Letnik je odgovoril, da je to ena izmed možnosti, ki bi jo morda veljalo uvesti v prihodnjih letih, a da je povezana s kar nekaj stroški. Župan Vladimir Vindiš je povedal, da so posode ponekod prevelike, drugod premajhne. Uporabniki jih lahko prostovoljno zamenjajo za večje ali manjše. Čistemu mestu se ob zamenjavi plača stroške storitve, medtem ko je sama posoda za uporabnika zastonj. Neodvisnega svetnika Ivana Zorca je ujezilo, zakaj se ljudem nalaga vedno nove finančne obveznosti:

Preberite več v Štajerskem Tedniku


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.