Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Čas branja 1 min.

Mercator ob polletju s 15 milijonov evrov dobička


STA
25. 8. 2015, 18.34
Posodobljeno
09. 08. 2017 · 09:57
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Skupina Mercator je v prvem polletju spet ustvarila čisti dobiček. Bilo ga je za 15,3 milijona evrov, so danes sporočili iz trgovske družbe v lasti hrvaškega Agrokorja, ki je sredi lanskega leta še beležila 13,7 milijona evrov izgube. Prihodki od prodaje so se v tem času zmanjšali za odstotek na nekaj manj kot 1,3 milijarde evrov.

mercator.jpg
sta
V Mercatorju zagotavljajo, da bodo dosedanje trgovine Modiana ostale na obstoječih lokacijah.

Izboljšanje poslovanja je rezultat procesa poslovnega prestrukturiranja, ki ga družba izvaja zadnji dve leti, pozitivnih učinkov lani sklenjenega dogovora o finančnem prestrukturiranju ter sinergijskih učinkov konsolidacije trgovske dejavnosti znotraj skupine Agrokor, so pojasnili v Mercatorju.

Dobiček iz poslovanja je v prvih šestih mesecih dosegel 33,4 milijona evrov, kar je več kot trikratno izboljšanje v primerjavi z enakim obdobjem lanskega leta.

Enodstotni padec prihodkov v Mercatorju pojasnjujejo z dejstvom, da podatki zaradi spremembe strukture prihodkov v okviru konsolidacije trgovske dejavnosti znotraj skupine Agrokor niso v celoti primerljivi. Medtem ko so se v Srbiji prihodki pomembno povečali zaradi prevzema maloprodajnih enot družbe Idea s strani družbe Mercator-S, pa so se na Hrvaškem in v BiH zaradi prenosa maloprodajne dejavnosti pod družbo Konzum zmanjšali.

Skupina Mercator je v prvem polletju močno okrepila svoje investicijske aktivnosti. Za naložbe je namenila 26,5 milijona evrov, kar je 2,5-krat več kot v enakem obdobju lani. Večina tega denarja se je stekla v obnovo maloprodajne mreže v Sloveniji.

Mercator je v tem obdobju tudi okrepil vlaganja v veleprodajno dejavnost ter konec marca uspešno končal prevzem veleprodajne dejavnosti družbe Era Good iz Velenja.

V okviru procesa osredotočanja na osnovno dejavnost je Mercator v prvem polletju tudi nadaljeval s procesom dezinvesticij neosnovnih dejavnosti. Tako je družbi Don Don iz Metlike prodal Pekarno Grosuplje, hrvaški družbi Frank pa blagovni znamki Santana in Loka.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.