Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Nescafé Dolce Gusto in will.i.am v novo globalno kampanjo


Oglasno sporočilo
1. 9. 2016, 14.18
Posodobljeno
09. 08. 2017 · 10:00
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli

Nescafé Dolce Gusto, znamka, ki je na slovenskem tržišču poznana po prvem zaprtem sistemu za kavo in omogoča pripravo različnih vrst napitkov v enem aparatu, predstavlja novo globalno kampanjo ˝Ustvarjalnost oživlja klasiko˝.

NESCAFÉ Dolce Gusto i will.i.am. (1).jpg

Kampanja slavi ustvarjalnost, ki je ključ do ustvarjanja in je nastala v sodelovanju z grammyjem nagrajenim glasbenikom will.i.am.om.

NESCAFÉ Dolce Gusto i will.i.am. (2).jpg

Glavni akter novega oglasa, will.i.am, svojo ustvarjalnost usmerja v ponovno oživitev klasike, skladbe (Sittin' On) The Dock of the Bay izvajalca Otisa Reddinga. Prav tako tudi Nescafé Dolce Gusto svojo kreativnost usmerja v pretvarjanje doživetja pitja kave v popolnoma novo izkušnjo.

Poleg kakovosti želijo ljubitelji kave danes tudi sofisticirano izkušnjo pitja najljubšega napitka. In znamka Nescafé Dolce Gusto je znana po premikanju meja, ki obsegajo vse od najnovejših tehnoloških rešitev in unikatnega dizajna kavnih aparatov do široke palete vrhunskih okusov kave, ki zadovoljijo tudi najzahtevnejše brbončice.

NESCAFÉ Dolce Gusto i will.i.am. (3).jpg

Več lahko preberete na povezavi.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.